Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '08

     
    Kategori
    Futbol
     

    Terim yorumu

    Terim yorumu
     

    terim asabiyeti


    Fatih hocanın Çek maçından sonraki basın açıklamasını yorumlamak istiyorum;

    Ben arkadaşlarımla beraber evde Çek maçının sevincini yaşıyor bağırıyor çağırıyorduk ki Terim' in basın açıklamasına kadar.

    Terim' in basın açıklamasını dinlerken zafer, millet, bayrak diyicek sanıyorduk ancak o sevincimizi kursağımızda bıraktı.

    Resmen basın mensublarına tokat gibi şeyler söyledi. Ayrıca idam sehbası benzetmesini Galatasaray 2000 UEFA zamanında da bi ara yaptığını hatırlıyorum.

    Hocam nedir bu idam sehbaları benzetmeleri oyun sahada olur sahada kalır. Basın ne derse desin 1 2 belkide 3 gün sonra unutulur gittik gördük geldik denir ve olay burada sona ererdi. Bizim gibi taraftarlarıda tahrik eden bu sözler oluyor açıkçası.

    Her zaman ''ben ben ben'' diyen bir milli takımlar teknik patronu var karşımızda. Kendisini o kadar yukarılarda görüyor ki basın açıklaması sanki Başbakanın son dakika açıklamasına dönüşüyor hani şu trt de yurda sesleniş var ya. Aynen öyle oluyor.

    Yani kısacası; Fatih Terim bu basın açıklamasıyla resmen idam sehbasına kendisi çıktı. Şimdi hangi internet sitesine baksam hangi gazeteyi alsam Fatih hocanın asabiyeti konuşuluyor...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 144
    Kayıt tarihi
    : 18.06.08
     
     

    Eskişehirliyim. Lise mezunuyum ve 2008 öss ye girdim. Sonuçları bekliyorum. Futbola aşırı ilgiliyim...