Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Terkedilenlerin son sözleri

Terkedilenlerin son sözleri
 

"Kamil'le dans etmem seni rahatsız etmedi değil mi?"

...

"Hayatım mini eteğim nasıl duruyor? Biraz popom çıkmış gibi ama. Beğendin mi?"

...

"Esra burnumu karıştırmam rahatsız etmiyor değil mi?"

...

"Dün aslında annemle alışverişte değildim Namık. Eski sevgilimle buluştuk ama arkadaşça. Kızarsın diye söylemedim sana."

...

"Ya yanlış anlama Nermin. Şok falan da olma. Bak tut elimi. Nasıl söylesem. Ben... Ben evliyim."

...

"Ohh. Afedersin Filiz ya. Fasulye yediydim de gaz yapmış..."

...

"Biliyorum dört saat geciktim Sema. İnan gelirken yolda kaza vardı. Ardından sel bastı. Üstüne üstlük bir de belediye çukuruna düştüm..."

...

"Elveda dedin dimi Sermin. Bu elveda şimdi eyvallah yarın gelirim mi oluyo... Türkçem gıt ya biraz."

...

"Ya Narin o tanışma gecesi babanın yanında cebimden kanyak çıkarıp içmem sorun olmadı değil mi?"

...

"Ya bu mesajı atan var ya aslında bir erkek arkadaş. 'Dün gece çok vahşiydin' yazmış ne şakacı yaaa lavuk heh heh."

...

"Doğum gününü unuttuğum için kızmadın değil mi? Ya ben de son günlerde bir unutkanlıktır Aysel. Dün de kendi adımı unuttum bankada bak işe bak..."

...

"Sakın yanlış anlama Kamil. O Suat kardeşim gibidir benim. Sarılır öper öyle bir tip o."

...

"Tuğrul ben aslında dulum. Daha önce bir evlilik yaptım. Dahası evlenmişken bir de çocuk yaptım... Aslında iki çocuk yaptım da bir bir söyleyim dedim sana..."

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..