Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Teşekkürler Ay Dede

Teşekkürler Ay Dede
 

alıntı


Ay denize vurmuş, haberim yok. Gördüğüm rüya ile uyandım.Susuzluğumu gidermek için, elimdeki bardakla pencereye yaklaştım. Serinleyen gecede hafif bir rüzgar yüzümü yaladı ve denizdeki muhteşem aya doğru süzüldü.. Doğa tüm olağanüstü güzelliğini geceye sunmuştu. Rüyamın etkisiyle kendimi cennette zannettim. Uyanmak istemedim. Ama bu harika görünümü bırakıp yatamazdım. Sıcak suyla hemen hazırladığım kahveyi terasda yudumlarken, bu gecenin bir kez daha geri dönüşümü benim için olmayabilir diye, tadını çıkarmak istedim.

Çok kötü geçirdiğim bir haftadan sonra, gördüğüm en güzel şeydi, karşımdaki olağanüstü manzara. Allah benim için göndermişti sanki. Yaşadığım olumsuzluklar birer birer etkisini kaybetti, dağıldı. Saate baktım gecenin ikisiydi.

Birkaç kez derin derin nefes alıp, hayata sarıldım. Annemin geri dönüşümsüz hastalığını yavaş yavaş kabul eder gibi oldum. Kendimi, beynimi eğitmeye çalıştım. Yaşamın içinde herşey vardı., güçlü olmak gerekiyordu. Tüm güzelliklerin yanısıra, olumsuzluklar da biz insanlar içindi.Sadece güçlü olup, yakaladığımız keyifli anları hissetmek, yaşamın kremasıydı.

Aydınlanmaya başlayan hava ile birlikte, ay altın rengi parlaklığını kaybetmeye başladı. Yeni bir gün başlıyordu işte. Birazdan gecenin sahibi ay, yerini uyanan güneşe bırakacaktı. Tadını kaybetmemek için gecenin, sessizce yatağıma uzandım. Mutluydum.

Teşekkürler AY DEDE.

 
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

Yaşamın güzellikleri ile zaman zaman buluşan, umudunu yitirmeyen, haksızlıklara karşı koyan, çılgın,..