Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Tesettür

Tesettür
 

AKP Mehmet Sevigen'e dört elle sarıldı. Mehmet Sevigen'in yaptığını, sizinkilerle karıştırmayın. Mehmet Sevigen iş takipçiliği yapmış. %99 unuzun yaptığı gibi. Oysa bu millet rahat yaşasınlar, bakkala, çakkala borçlanmasınlar diye, vekillerine bol maaş veriyor. Ama doymuyorlar. İş takibi olmasa aç kalacaklar. İş takibini de takip edenler var. AKP liler Sevigen'in takibini sayın Kılıçdaroğluna havale etmişler. Ben 700TL maaş alıyorum. 500 TL ev kirası veriyorum. Çocuklarım işsiz kaldılar. Hayalet gibiyim. Karım beni kanapelerin altında arıyor. Geçen gün beni evde bulamamış, halının altına bakıyordu. Korkusundan elektrikli süpürgeyi bile çalıştırmıyor.

Türkiyeden giden bir gurup politikacı ve iş adamı , Beyaz sarayda, Başkan Obama ile yemek yemişler. Bu olay onların hayatındaki en önemli olay olmuş. Anlata anlata bitiremiyorlar. Sanki hacı olmuşlar. Yüzlerine nur inmiş. Obama ya hediyeler sunmuşlar. Önünde eğilmişler. Bazı filmlerde, kabilenin ilkel insanları, yerel tanrıya hediyeler sunarlar, önünde eğilirler, el etek öperler. Anlatılanlar bana onları anımsattı.

Almanya da polis dosyasında, Zahit Akman için yedi sayfalık suç duyurusu varmış. Oysa adam burada, AKP nin en mübarek adamlarından biri. Hatta o kadar mübarek biri ki, akıllının biri her TV kanalını izleyecek Zahit Akmanlar olmasını teklif etmiş. Her kanala bir Akman teklif ediliyorsa, bu Zahit Akmanlardan, bizde daha çok var demektir. Allahım sen bizi koru.

Mersinde bir gurup PKK lı treni taşlamış. Treni taşlayan bu yaratıklar, henüz evrimleşememişler. Bunlar hala taş devrinde yaşadıklarını sanıyorlar. Bunları aslında koruma altına alıp, araştırmak lazım. Bunlar, dağları, mağaraları neden seviyorlar anlaşıldı.

Başbakan demiş ki: Bunlar çamur atıyorlar. Ama attıkları çamurda boğulacaklar. Sayın Başbakan AKP çamurluk olunca, elbette çamurları toplayacak. Giderek çamura batıyorsunuz. Sizi çamur Şevket bile kurtaramaz. Meydanlarda AKP nin hazırlattığı posterlere bakınca anlıyoruz ki, Başbakan hala Davos ta, Türkiye ekonomik krizden batmak üzere. Artık memlekete dönün sayın Başbakan, Peres de evine gitti. Orada kimse kalmadı. Artık
sende eve dön. Bak sayın Cumhurbaşkanımızda DEVRİ ALEMDEN döndü. O da seni merak ediyor.

Bir mayo firması, tesettürlü mayoların tanıtımı için, aramış taramış, zorla iki manken bulmuş. Ne zahmet ediyorsunuz. Babaannemi şeker çuvalına soksanız o da bu işi yapardı. Tesettürlü mayoyu anladık. Tesettürlü bikini, tesettürlü yokini, tesettüri tanga, tesettürlü ipkini de olacak mı? Olursa ipkini nin ipi, gemi halatından mı olacak.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..