Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '09

 
Kategori
Sinema
 

The game

The game
 

Eski bir film olmasına rağmen geçen gün seyretme isteği duydum, bana anlatmadılar içeriğini sadece tavsiye edildi, evet madem önerdiniz öyleyse bende bi zahmet seyretmeliyim dedim. Malum pazar günlerini evinde geçirenler için televizyon tam bir kabus. Bende evet bu pazar günleri programlarını ayarlayan vicdansızlara karşılık televizyonumu kapatıp film seyretmeye yöneldim. Filmin adı the game, konusu ise zengin bir adama yaş gününde asi kardeşi tarafından hediye edilen bir oyun. Ama ne oyun, adamın hayatını bir anda kabusa çeviren bütün alışkanlıklarını silen ve kendisini neyin beklediğini bilmeyen kontrolsüz bir insan haline getiren olaylar. Öyle bir tasarlanmış ki, bu kadar zengin bir adamın parasının hiç bir işe yaramadığını ve sadece gerekenin dostlar olduğunu elbetteki ince bir mizansenle anlatıyor. Bu zengin adam filmin sonunda hayatı yeniden anlıyor sanırım ve yine ona ders olarak sevginin ne demek olduğu anlatılıyor. Ben kendimce birşeyler anladım, bence bu tavsiyeme uyun sizde farklı birşeyler alarsınız.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..