Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Tıp Bayramınız kutlu olsun

Tıp Bayramınız kutlu olsun
 

14 Mart Tıp Bayramınız kutlu olsun (görsel netten alındı)


Sevgili Tıp Çalışanları, sağlık dağıtan, insanların acılarını azaltan, insanlara daha nitelikli yaşam sunmak için gecesini gündüzüne katan Tıpçılarımız, 14 Mart Tıp Bayramınızı kutluyor, sizlere de sağlıklı, huzurlu, onurlu ve mutlu bir yaşam diliyorum.

Sizler sağlık hizmetlerini en üst seviyeye çıkartmak için yılmadan, usanmadan çalıştınız, gün geldi birkaç saat uyku ile idare ettiniz, gün geldi evinizi, uykunuzu ihmal ettiniz ve ameliyathanelerde sabahlayıp canlar kurtardınız.

İnsanüstü gayretleriniz sayesinde ne buluşlar, ne icatlar keşfettiniz.

Ama bu kadar uzun bir yıl tıp eğitimi, arkasından istediğini alamayan doktorlar zor durumda. Türk Tabipler Birliğinin yaptığı araştırmalara göre: Zorunlu hizmet, diğer yandan ekonomik sorunlarla başa çıkmaya çalışan hekimler, sorunların üstesinden gelemiyorlar. Kolay mı?  6 yıllık ağır bir eğitim ardından 4 yıllık uzmanlık eğitimi buna ilaveten 2 yılık da zorunlu hizmet, gece nöbetleri ve yoğun çalışma saatleri çok yıpratıcı.

Bu zor koşullar altında değeli doktorlarımızı Yurt dışına kaptırıyoruz ve orada dünyaca takdir gören buluşlara imza atıyorlar.

Dün gözlerimin ameliyat kontrolleri için Ankara Maya Göz Hastahanesi'ne gittiğimde ameliyat olduğum günün anısını yaşadım. Doğrusu Hastahane çok düzenli, temiz ve çalışanlar, doktorları titiz. Aksatmadan koşturarak çalışıyorlar. Ameliyata girmeden çok stres yaşadım, korktum ama ameliyatımı yapan Operatör Dr. Sayın Sefer Ogün Bölük o mahir elleri ile 10 dakikada ameliyatımı yapıp bitirdi. Sayesinde göz sağlığıma kavuştum. Ona minnet borçluyum.

Tüm Tıp Camiasında çalışanların 14 Mart Tıp Bayramlarını sağlık, mutluluk dileklerimle kutluyorum. O gün yazdığım şiirimi aktarıyorum.


ELLERİN

 

O mahir elleri öpmek mi gerek,

Yoluna gülleri, dökmek mi gerek,

Gözlerime nur saçtı o güzel ellerin,

Ellerine kurban olsun bu şair senin.
 

Ameliyathane önünde yazıldı

Ankara Maya Göz Hastanesi doktorlarından

Sn. Operatör Dr. Sefer Ogün Bölük’e ithaf olunur.

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..