Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Tiren gelir hoş gelir

Tiren gelir hoş gelir. Salgın öncesi refakatçilerimizle birlikte ücretsiz Seyahat ediyorduk. Yeni normalde her şey normale dönerken bizim ücretsiz Seyahat hakkımız unutuldu mu yâda unutturulmak mı isteniyor elimizden alınoyormu neyse tekrar ücretsiz Seyahat hakkımız geri verilmeli gerçekten buna ihtiyacı olan arkadaşlarımız var.

Şimdi gelelim başka yönlerine evet ücretsiz olsun. Aynı zamanda da erişilebilir olsun hizmet standartları yükseltilsin yıllar önce yataklı vagonla Kütahya’ya gitmiştim. Beni indiren görevli hasta var yataklı vagondan indi demişti. Ve görevliler beni almaya gelmemişti. Bende cebimde düdük olduğu için ortalığı düdük sesleriyle inletmiştim. Görevli değil ’de başkaları gelip yardımcı olmuştu. Hiç bilmediğim bir şehir ve sabahın beşi yani görevliler önce insan hakları ile ilgili bilgilendirme yapılsın.

Şikâyetimiz sonucu arkadaşlar uyarılmış. Oda belli değil ya garlar ve vagonlar erişilebilir olmalı sesli uyarı sistemleri nereye geleceğimizi ve geldiğimizi belirtmeli Garlar ve vagonlarda engelli bay ve bayan tuvaleti olmalı evet ücretsiz olsun ama erişilebilirde olsun.

Kimseden yardım almadan yolculuk yapabilmeliyiz. Tuvaletimiz geldiğinde hemen evimize varsak demeden ihtiyaçlarımızı da karşılayabilmemiz gerekir. Birde ücretli Seyahat edebiliyor olmamız ilginç demek ki para verince hastalık bulaşma riski azalıyor. Dileriz hem erişilebilir hem de ücretsiz Seyahat edebiliriz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..