Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
Kitap
 

Topkapı Şifresi'ni okudunuz mu?

Topkapı Şifresi'ni okudunuz mu?
 

şehzade abdülhamit kayıhan osmanoğlu ve nazan şara şatana


TOPKAPI ŞİFRESİ kitabım okuyuculardan beğeni aldıkça çok mutlu oluyorum. Benim on birinci kitabım. Uzun zamanların birikimi ile ortaya çıktı. Kitabımı bitirmeden önce Türkiye’de doğmuş olan, Sultan Abdülhamit Han’ın dördüncü kuşak torunu, Şehzade ABDÜLHAMİT KAYIHAN OSMANOĞLU ile kitabım hakkında uzun uzadıya konuşmuştuk.

Kitabımı okumuştu.

Sorularım vardı.

Büyük sabırla hepsini cevaplandırmıştı.

Ben kitabımda Hanedanlardan FATİH SULTAN MUHAMMET HAN’ınsoyundan gelen Paris’te yaşayan ünlü bir şehzadeyi anlatmıştım.

Onun yaşantısını, aile içindeki yaşam şekillerini, birbirleri ile olan bağlarını yazmıştım.

Hanedan ailesinin nasıl yaşadığını araştırmıştım. Bütün yazdıklarımda ne kadar doğruydum?

Sonra büyük bir şans eseri şehzade Abdülhamit Kayıhan Osmanoğlu ile tanıştık. Bizi tanıştıran çok kıymetli bir dostumuzdu. Eyüp Ensar Uğur beyefendi çok iyi bir tarihçi, çok çok iyi bir İslam gezi rehberi. Gerçekten önemli biri ve ne mutlu ki benimde kıymetli bir dostum. O vesile olmuştu Şehzade ile tanışmamıza.

Sonra bizim dostluğumuz başladı.

Şehzadeyi anlatmak gerek. Gerçekten bir hayli mütevazı, beyefendi, kıymetli ve değerli biri. Hala dinlemesini bilenlerden, insanlara çok değer veren, verdiği sözleri asla unutmayan bir hayli önemli biri. Onu tanımak gerçekten bir ayrıcalık.

Kitabımdan söz ettiğimde okumasını da istediğimde hemen evet dedi.

Sonra bana muhteşem bir yazı yazdı.

Üstelik ilk defa mührü bu kitapta görüldü.

Sizlerin kanalı ile on teşekkürler ederim.

Bu kitabım Destek Yayınlarından çıktı.

Destek yayınlarının sahibesi Yelda Cumalıoğlu yazarlarına sahip çıkan, değer veren ve dost olan biri. Bu anlamda da kendimi çok şanslı hissediyorum.

Kitabımda çok kişinin özellikle Elifim’in emeği çok.

Okunulması gereken bir kitap olduysa, kısa sürede birkaç baskı gördüyse, birçok yerde kalabalık imza günlerimiz düzenlendiyse bu sadece benim başarım değil. Bu hepimizin kitaba renk katması ile oldu.

TOPKAPI ŞİFRESİ okunması gereken bir kitap.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....