Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Toplantılarda yeni yüzler görmek istiyorum!

 

Nerede bir toplantı olur beş yıllık on yıllık blogerler koşar!

Bıktık ya!

“Yeni yüzler görmek lazım cancağızım!” demiş Mevlana!

O kadar toplantıya iştirak ettim ama hep aynı yüzlerle hep aynı muhabbeti yapmak ömür törpüsü oldu benim için!

Hepsinin giyim stili bile aklımda!

“Osman bağcıklı ayakkabı giyer!”

“Makbule de hep boğazlı giyiyor! Gıdısını gizliyor manyak!”

“ Handan kilo almış! Güya rejimde!”

“ Abdurrahim Amca da titrek elleriyle ne bulur buralarda bilmem!”

Yeni yüzler görmek istiyorum!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..