Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '15

 
Kategori
Güncel
 

Toplumumuz ayrışmaya mı başladı?

Toplumumuz ayrışmaya mı başladı?
 

Önce sağ-sol ideolojisi üstünden çığ gibi büyüyen olaylar ardından Türk futbolunda fanatizmin doruğa çıkması derken şimdi laik-dindar kavgası ile karşı karşıyayız..Gelinen noktaya bakınca aslında ülkemizde bir iç ayrışma yaşandığını görüyoruz.Bazılarımız her ne kadar olayı benim davam,benim görüşüm ne yapayım desede son 30 yılda ciddende içten bölündüğümüzün farkında mıyız acaba?Hele son zamanlarda her yönden bir partizanlık tutkusudur almış başını yürüyor ama memleketin hali ne durumda toplum nereye gidiyor kimsenin bunları düşündüğü yok! Gerçekler acıdır farkındayım ama  ne yazık ki toplumumuzun ulaştığı nokta artık bu dur buyrun!

Biliyorum yazdığım yazıyı çoğunuz beğenmeyebilir veyahut  boşver bu sözler eskidi diyerekten geçiştirebilirsiniz.Ama hala demokrasi ile yaşadığımızı  unutmayın diye sizlere bugün bu sözlerimle gerçekleri hatırlatmak istedim eğer bir parçada olsa sizleri aydınlatabildiysem ne mutlu bana o zaman.

Uğur Akten

Vatandaşın Sesi

 
Toplam blog
: 30
: 153
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

30 yaşındayım Kocaeli Çayırova'da yaşayan bir yurttaşım, İstanbul'da doğup büyüdüm ve şu an bekar..