Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '15

 
Kategori
Güncel
 

Solcular, sol yumruklarını havaya kaldırarak yemin ederler...

Solcular, sol yumruklarını havaya kaldırarak yemin ederler...
 

Ben, maaşı iyi olan bir memurdum; emekli olduğum zaman düğünde takılan bilezik ve altınları satark emekli ikramiyeme kattım ve ancak 2+1 bir daire alabildim.


SONRA DA REZİDANSTA OTURURLAR...

Yalnızca, Candaş ( İktidara muhalif ) medyayı izleyenler pek bilmezler; çünkü Candaş medya, canlarını korur, onları incitecek ve onları zor duruma düşürecek haberleri vermezler... Yandaş Medya'da (İktidar yanlısı) çıkan bu tür haberleri de hemen yalanlama gayreti içine girerler.

Bunun bir örneği sergileniyor şu anda Yandaş Medya'da...

CHP'nin çiçeği burnunda yani vekili, Gamze Akkuş İlgezdi'yi hatırlarsınız herhalde, eğer Milletvekilleri yemin törenini izlediyseniz?

CHP'nin bu gözde milletvekili, CHP'nin yapmakla övündüğü bir ön seçimle seçildi... Bunun için büyük paralar harcanmış... Bu değirmenin suyu nereden geldiğini merak edenlere Yandaş Medya yanıt veriyor.

Meğerse bu genç vekil hanımın kocası (biraz kaba oldu galiba), eşi, CHP'li  Ataşehir  Belediye Başkanı imiş. Bu masraflı ön seçim kampanyasını da o organize etmiş.

Yandaş Medyayı biraz daha karıştıralım bakalım daha neler bulacağız?...

Aha buldum bile...

Sözüm ona, Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi'nin (CHP'li vekil Gamze İlgezdi'nin eşi) 1113 metrekarelik arsasına 28 katlı bir blok inşa edilmiş de;  İlgezdi'nin bloğuna (yanlış anlaşılmasın "blok"una)115 daire yapılmış da; dairelerin fiyatının en ucuzu  500 bin liradan satışa çıkarılmış da; Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi'ye bloktaki dairelerden 12'si eşi ve CHP vekil Gamze İlgezdi üzerine kayıtlymış da; aynı blokta CHP Genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun kızı Zeynep'e de bir daire verilmiş de... Söyeniyor ve yazılıyor işte...

Ben "Yandaş Medya"nın yalancısıyım... Bunlar bir iddiadır. İspatlanması gerekir. Doğru da olabilir. Adamın bir arsası vardır; kıymetlenmiştir ve kat karşılığı bir inşaat şirketine vermiştir... Payına düşen katları ya da daireleri de isteğine verir, istediğine ucuza satar, istediğine de "hediye" eder... Buna kim karışabilir ki?

Burada, önemli olan, bu işlerde bir "dümen" dönüp dönmediğidir ve "kirli ilişkiler" bulunup bulunmadığıdır...

Şimdi ben, genel medyamızın önemli isimlerinden Mehmet Barlas'ın oğlu Cemil Barlas'ın; "Eskiden kat karşılığı arsa verilirdi, şimdi ise liste karşılığı kat veriliyor. İşte yeni CHP!"(x) sözünü aktarsam ne kadar doğru olur acaba?

Aaa! Aktarmışım bile...Neyse..

SONUÇ :

Bu konuda, bu bloğun yazarı olarak, farklı medya guruplarından okuduklarıma dayanarak benim de bir yorumun olabilir; ama kesin kanıt ve belgelerim olmadan bunu yapamam...

Ama, kültürümüzde bir söz vardır bilirsiniz, "yanmayan yerden duman çıkmaz" diye. Bunu da, gözden ırak tutmamak gerekir, diye düşünüyorum.

cdenizkent

------------------------  :

(x) Cemil Barlas, "arca haber", 11 Temmuz 2015, saat, 03:18, İnternet'ten

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..