Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Torun

Torun
 

torun sevgisi


Uzun zamandır yazmayırdum, gerçi blograı okuyordum ama yazmaya fırrsatım olmadı, neyse tekrar geçtim bilgisayarın başına yazıyorum yanlış bir tuşa basıyorum yazılar gidiyor.

Evet bu aralar oğlum Arda pek mutluydu şehir dışından dedesi ve babibisi (babaanne) geldi evin efendisi olan Arda daha da bir kral durumundan heristediği alınıyor, her istediği yapılıyor koskocaman insanları parmağında oyntıyordu resmen, ellerinden tutup tutup odasına götürüyor saatlerce onları esir alııyor yaşına başına bakmadan dedesiyle güreşe kalkıyor yapmadığını bırakmıyordu onlara, gerçi onlar hayatlarından çok memnunlar herşeyi göze almışlar.
Anne diyorum fazla yüz vermeyin bizden de aynısı isteyecek diyorum, yok o bizim bitanemiz (her iki tarafın ilk torunu) biz gidince siz yine düzene sokarsınız diyor, ama olmuyor işte diyorum ama sözlerim havada kalıyor, ama adeta torun sevgisini gözlerinden okuyabiliyorum onun için çok fazla üstünde durmuyorum.
Onlar oynarlerken aslında bende mutfak kültürümü geliştirdim biraz değişik şeyler ürettim bazıları oldu bazıları hüsran olsun ben de bir nevi dinlendim onlar varken.

Eşim küçükken yemek problemi varmış(şimdi insanın inanası gelmiyor) kayınvalidem Arda yı doyururken bana yemezse çok üsteleme canı isteyince ter diyor sonra bir bakıyorum elinde yoğurt, elma Arda nın arkasında dolanıyor, ee anne hani bana diyordun diyorum; hıı Arda yiyor bunu da yer belki dedim diyerek habire yedirmeye çalışıyor ama Arda bu yemeyeceği zaman eliyle iteliyor herşey yerde sonra temizlik Arda hiçbişey olmamış gibi hemen dedeye sığınıyor.
Evin saati Arda o kalkınca herkes kalkmak zorunda sıralıyor o kocaman sesiyle DEDEEEE, BABİBİİİ tabiherkes Arda nın yanında şımartıkca şımarıyor kereta.
Vedalaşma zamanı geldi kalın diyoruz ikna edemiyoruz özleyince yine geliriz diyorlar akşamdan öpüşmeler oldu sabah erken gidecekleri için uyanmasın diye sbah olduğunda yatağında tekraraöptüler kokladılar Arda yı ve gittiler, kapı kapanıca Arda bey uyandı camdan el salladı ama uyku sersemi anlamadı, şansımıza hava güzeldi hemen hemen tüm gün dışarıda geçti.

Akşam baba eve gelince aynı enerjiyi bizdende bekledi ama yok, Arda yı izlerken ben yoruluyorum, kimbilir ileride kısmet olursa bizde torunlara karşımı enerjik oluruz ?...saygılar...

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..