Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Trabzon

Trabzon
 

böyle yağmurlu hava

ama ne ıslatıyor

ne de soğuk

hani mesela hiç şelalenin önünden geçtin mi

veya fıskiyenin

önünden geçerken üzerine hafif bir serinlik gelir

aynen öyle

bir yandan yeşillik

bir yandan deniz

hele yaylamız

rakım 2500

dağların arasından bulutlar yükselip bir geliyor,

her yer bembeyaz

kimi zaman 1 m. ötesini göremiyorsun

kimi zaman hafiften oluyor

dağların arasından süzüle süzüle çıkıyor

ve bir anda bir gidiyor

çıkarken bide güneş çarptığı zaman

çok hoş görüntüler alıyor

bizim köyümüz çok farklı

hemen karşısı Rize

bizim taraf Trabzon

aradan dere geçiyor

balkonda oturup

sadece derenin sesini dinlemek

bütün stresi gerginliği alıyor

yanında bide çay demlersin

oturursun yağmuru izlersin

kimi zaman ip gibi yağar

balkondan izlemesi çok farklı olur :)

resimler daha güzel

anlattığım gibi

bulutlar

sanki bir deniz gibi

içine atlayıp yüzmeklik

ama o kadar büyük ki

girdiğin zaman kendini bile görmüyorsun

o sisler geldiği zaman

böyle ferahlatıcı hava

:) Burak’la sohbet ettik... Burak Of’lu ama Ankara’da yaşıyor. 2 aylığına memleketine gidecek.

- Herkes sevdiği şehirde yaşamalı... dedim.

- Trapzooooooonn... diye çığlık attı.

- Sana bizim oraları anlatim mi... dedi ve başladı anlatmaya... Bana bunları anlattı işte...

Karadeniz bölgesine hiç gitmedim kısmet olmadı...Yeşilliğin doğanın hakim olduğu bir bölge olduğunu biliyorum.

:) Hiç gitmesem de Burak’ın anlattıklarından sonra en azından Burak’la Trabzon'da balkonda çay içmiş kadar oldum.

Ve bugün özel bir gün... Kadir Gecesi... Tüm müslüman alemine kutlu olsun...


:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/trabzon/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..