Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '13

 
Kategori
Haber
 

Tramvay vay vay

 
Dr. Asım Güzelbey Bloomberg TV’de programa katılmış ve ekonomiden tramvaylara kadar birçok soruyu cevaplamış. Ekonomiden fazla anlamam ben öğrenciyim ama tramvaylar bölümünü okuyunca vay vay vay sen neymişsin be tramvay dedim.
 
***
 
Başkan teneke gibi dolmuş ve otobüsleri görünce gittik tramvay yaptık demiş. Eğer hizmet tenekenin adını değiştirmekse tamam bu güzel bir hizmet. Önceden tenekeye dolmuş deniliyormuş şimdi tramvay deniliyor tek fark bu.
 
***
 
Daha sonra ise başkan tramvayların biraz eski olduğunu söylemiş. Öncelikle biraz eskinin adını koyalım. O tramvaylar 78 model yani şu an 45 yaşında. Yazık vallahi, acıyorum o tramvaylara; yaşıtları hurdacıya, döküme gitti o hala çile çekiyor yollarda.
 
***
 
Yeni yapılan ayarlardan sonra Hollanda’dan gelen eski sahiplerinin tramvayları tanıyamadıklarını söyleyerek tramvayların yeni modellerden daha iyi olduğunu ima etmesi ise beni en çok sevindiren kısım oldu. Bu hesaba göre 3 – 5 Şahin alıp sağına soluna iki ayar çektikten sonra başkana Ferrari diye satabilirim.
 
***
 
Hollanda’da hurdaya ayrılmış başkanın deyimiyle bir kasası bir tekerleği kalmış tramvaylara Gaziantep Belediyesi’nin milyonları ödeyerek satın almasının ardından satan kişilerin ne dediklerini az çok tahmin ediyorum ama ben hangi akla hizmet bu tramvaylara o para verildi bunu anlayamıyorum.
 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..