Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '19

 
Kategori
Deneme
 

Transpoz

Transpoz
 
Rüzgarın yerdeki gazete ve kağıtları uçurduğu sahne.
Sokak lambası bir yanıp bir sönüyor.
Tutarsızlık - nerede görsem tanırım.
Büyük bir yücelme hali = yaşasın, artık hiçbir şey değilim.
 
Kalabalık sevmiyorum - gerginim.
Onların bunalımı - kimliklerine içkin.
Kimlik bunalımı = kimlikleri aşmanın arka yüzü.
 
Gölgede ışık az - ama güven var.
Aşikar olmak - şiddete varan çekim.
Hava çok bulutlu ama yağmur yok.
Güneş tepede ve sağanak var.
 
Herhangi bir çağa entegre değilim - uyumsuzum.
Yargı bildiriyorum - ama yargılamıyorum.
Sandığından daha çok şeyi boş veriyorum - ey güzel kadın.
Kabul ve kabul - tebessüm salgılıyorum. 
 
Birçok iz geçmedi - onları takip ediyorum.
Kadere fazla yaklaşmıyorum - huysuzlanıyor.
Döngü, sarmal ya da karma - farketmez.
Ben bu hikayeyi - zaten biliyorum.
 
*
 
 
 
Toplam blog
: 104
: 490
Kayıt tarihi
: 20.03.18
 
 

* ..