Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Magazin
 

Tuğba Özay ve Mario

Tuğba Özay ve Mario
 

Kaynak: İnternet


Magazinle ilgilendiğim yoktur, sünnet münnet meselesi dikkatimi çekti, size ne elalemin adamının sünnetinden diye bir hışımla tıklayıverdim haberi…

Meğerse Tuğba Özay ve İtalyan Mario evlenmiş, elalemi de sünnet meselesi germiş!

Dinimizde zorlama yok deniyor, dini en iyi bildiğini iddia edenler ise yıllarca kazımışlar bazı fikirleri kafalara, ille de yabancı gelin ve damat Müslüman olacak!

Ayol size ne?

Neyse… İşin en can alıcı konusu meğerse haberin ortalarında yer alıyormuş, Tuğba’nın ailesi nikaha katılmamış!

Bakın ne demiş annesi:

“Özay’ın öğretmen olan annesi Duygu Özay, kızının bir İtalyan ile evlenmesine karşı olduğunu belirterek, “İnşallah mutlu olur. Çocuğu gördüm, iyi gibi. Çok zengin değilmiş. Nasıl olsa Tuğba’nın evi, çiftliği, arabası benim üzerime. Bir Türk işadamıyla evlenseydi daha iyi olurdu. Biz de o zaman nikâhta olurduk” dedi.” (Kaynak:Milliyet.com)

Tuğba kaç yaşında Allah aşkına, kişisel tercihini yapacak yaşı hala gelmedi mi, kaç yıldır podyumlarda, gözü mü doymamış yoksa annesinin?

Kusura bakmayın, fazla sert yazıyorum, ancak bir annenin, hele ki eğitimci olan bir annenin ağzından çıkan bu sözlere, eğer ki doğruysa, tepkisiz kalmam mümkün değil!

Mario iyi gibiymiş, ehhh… Ama zengin değilmiş! Pöh!

Ama nasıl olsa Tuğba’nın mal varlığı annesinin üzerineymiş! Ohh…

Nasıl bir zihniyettir bu, mutluluğu hiç mi önemli değildir doğurulan kızın? İyi bir adam olmak zengin bir adam olmaktan kötü müdür?

İtiraf ediyorum, Tuğba bana hep biraz itici gelmişti, sanıyorum bu anneden yansıyan serzenişlerin neticesindenmiş, bu zihniyette olan bir annenin kızı olmak pek de kolay değildir!

Mario ve Tuğba, mutluluklar dilerim!

Gülgün Karaoğlu

Mayıs,16/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..