Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Futbol
 

Tümer kaçtı mı, kaçırıldı mı?

Tümer kaçtı mı, kaçırıldı mı?
 

Fenerbahçe'nin Avusturya kampında bir grup taraftar ile ağız dalaşına giren ve büyük tepki alan Tümer Metin'in, önceki gün sabah saatlerinde Türkiye'ye gönderildiği öğrenildi. (24 / 07 / 2007 10:55 Milliyet)

Bu haber ilgimi çektiğinden, sabah saatlerinde okumuş ardından da Fenerbahçe resmi web sitesine girerek haber hakkında bulgu yakalamak, doğruluğunu teyit etmek istemiştim... Saat 15:40’ da siteye tekrar göz gezdirdiğimde ise şu konu başlığıyla Tümer’in açıklamasına yer verildiğini gördüm...

Kimse kaçırmadı, izinli döndüm
Bugün Milliyet Gazetesi'nde yer alan bir haberde oyuncumuz Tümer Metin'in Sparta Prag maçı sonrası taraftarla tartıştığı ve tepkilerden çekinilerek takımdan ayrı olarak Türkiye'ye gönderildiği yazılmaktadır. Resmi sitemize özel açıklamalarda bulunan Tümer Metin, Milliyet Gazetesi'nde yeralan haberin tamamen hayal ürünü olduğunu ifade ederek "Takımdan ayrı olarak Türkiye'ye geldiğim doğru. Çünkü ben Teknik Direktörümüz Zico'dan Sparta Prag maçı sonrası için izin aldım ve onun bilgisi dahilin de Türkiye'ye döndüm. (http://fenerbahce.org.tr)

Şimdi merak ettiğim bu gibi haberleri okuyan okur, saat başı haber doğruluk analizi mi yapmalıdır... Nitekim Milliyet gazetesi de şu saatlerde Tümer’in açıklamasına yer vermiş, sabahki haber yayından kalkmıştır...

Bir diğer dikkatimi çeken konu ise, sitede yer alan yalanlama haberleridir ki sayısı hiç de azımsanmayacak kadar çok var. İşte bunlardan gözüme takılanlar;

-Halil, Emre Ve Egemen İle Görüştüğümüz Doğru Değil

-Ronaldo İle İlgilenmiyoruz

-Emre Haberi Doğru Değil

Beşiktaş ve Galatasaray resmi sitelerini de gezdim... Belki benzer haberlere benzer yalanlamalar yer alıyordur diye... Ancak her hangi bir bulguya rastlamadım... Transfer döneminde basının bu gibi haberlerine yapılan yalanlamaları sıkça okur ve dinleriz zaten... Ama benim anlamadığım BJK ve GS hakkında hiç bu tarz haber yokken FB hakkında neden bunca başlık mevcut... İlgi duyacak kesime mi yönelmek amaç?

Resim:www.haberx.com/

 
Toplam blog
: 76
: 1458
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1976 yılında Iğdır'ın Tuzluca ilçesinde doğmuşum... 8 yaşımda göç ettiğim bu ile bir daha hiç git..