Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Tur bindirmişim!

Tur bindirmişim!
 

aynı ben!


İlham kaynağım Goebels’di!

Metin yarışmayı başlattığında nasıl bir taktik yapayım diye düşündüm! İnternetten araştırdım bütün gün!

Troçki de iyiydi!

Goebels de!

Ben Goebelsi tercih ettim! Kan çekti herhalde!

İkimiz de sıcak kanlı insanlarız!

Başarılı bir kampanya oldu arkadaşlar görüldüğü gibi! Aslında yüzde 47’yi hak etmemiştim! Burada benden daha medyatik,

benden daha karizmatik rakiplerim vardı! Fakat kaderin bir cilvesi işte, birimiz ipi göğüsleyecektik!

Ben göğüsledim!

En yakın rakibime tur bindirmişim! Yarışın son demlerine doğru geriye dönüp baktığımda arkamda kimsenin kalmadığını

görmüştüm! Yavaşlamıştım! Beşbin metre yarışındaymışım gibi geldi bana! Seneye onbin metre yarışında daha değişik

taktiklere başvuracağım nasipse!

Beni yazılarıyla, yorumlarıyla, verdikleri oylarla destekleyen herkese teşekkür ediyorum.

Dereceye giren arkadaşları da kutluyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..