Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Mister Blog 2009 şiiri!

Mister Blog 2009 şiiri!
 

En büyük hediyeyi sizler verdiniz bana!

Öyle bir hediye ki atılamaz yabana!

*

Beni mutlu ettiniz Tanrı da sizi etsin!

Bütün işlerinizde şansınız yaver gitsin!

*

Reklam yapmasaydım da kesin kes birinciydim!

Yarışmadan çok önce bu sonucu bildiydim!

*

Rakiplerim de iyi, fakat biraz yavaştı!

Gördünüz , Ümit Culduz ancak barajı aştı!

*

Diğerleri en ufak engelde düştü kaldı!

Culduz da koştu güya, sonunda hava aldı!

*

Başta dediğim gibi, kendimdim tek rakibim!

Ekip çalışması bu; çok yaşasın ekibim!

*

Teşekkür ediyorum sana Baterist Metin!

Allah seni gözetsin, açık olsun kısmetin!

*

Not: Şiir yazmayı aklıma getiren Yolun* diğer* yarısı'na teşekkür ederim!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..