Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Okunması gereken ilk 10 Blog yazarı

Okunması gereken ilk 10 Blog yazarı
 

Bu değerlendirme Milliyet Blog yazarları arasında gerçekleri yazan laf kalabalığı yapmayan yazarlardan haberi olmayanların görmesi için yazıyorum.

*** *** ***

Değerlendirmedeki yazarları üye olduğum tarihten bu yana takip ediyorum. Yazdıkları yazıları okuyorum. Değerlendirmemde kriter olarak tıklanma sayısı ve gün içinde ne kadar blog attığı dikkate almadım tamamen yazdıkları konuların içeriklerini değerlendirdim.

    Siyaset kategorisinde yazdığı yazılar ile Hasan Basri Özgen listemde siyaset kategorisinde birinci sırada yer alıyor.
    Yazdığı Güncel konularda konuları farklı biçimde ele alması ile Kadri Kanpak listemde birinci sırada,
    Basın-Medya kategorisinde akıcı üslubu ile dikkat çeken Buğra Tokmakoğlu,
    Gündelik yaşam kategorisinde yazdıkları yazılar ile gerekli bilgileri veren Mehmet Şenal,
    Yazdığı konular ile insanı düşündüren ve dolu dolu yazan Felsefe Kategorinden Matilla,
    Teknolojinin geleceği kategorisi adı altında yazılarını bizler ile paylaşan Murat Sevgi, haber kategorisinde yaşanılan olaylar hakkındaki düşünceleri ile Haber’de listemde birinci sırada,
    Ekonomi ve Finans alanında ise dünya ekonomi gündemi yakından takip eden ve olayları önceden öngören bilen Beran Uzer,
    Türkiye Ekonomisi alanında ise Ülke gündemini yazdığı yazılar halka açık bir dille anlatmaya çalışan Kartal0634,
    Kültür-Sanat kategorisinde psikoloji alanında yazdığı yazılar ile Mehmet Sağlam psikoloji alanında birinci sırada,
    Yazdığı denemeler ile insanın ruhunu başka diyarlara götüren Ayşe Zeynep listemde kategorisinde birinci sırada yer alıyor.

Böyle bir sıralama yapma gereği neden duydum? Milliyet Blog’ta yazarlar çok fakat gerçekten yazabilen yazar sayısı az, yaptığım sırlamadaki yazarların hepsi kendi kategorisinde birinci sırada yer alıyor. Blog sadece bu yazarlardan ibaret değil benim takip edebildiğim gerçekten yazan yazarları belirttim. İlk 10 oluşturmamın sebebi 3 aylık bir sürede en iyi yazarlı seçmek istememden ve bu zaman diliminde belirli kişileri takip edebilmemden, ilerleyen aylarda diğer beğendiğim yazarları MB üyeleri ile paylaşacağım.

<ı>

<ı>

<ı>Listemde adını belirttiğim yazarları yazdıkları yazarlılardan dolayı tebrik ediyorum.

<ı>“Yazmak için yazanlardan değil, gerçekleri yazmak için yazanlardan olalım.”

<ı>

<ı>

<ı>-

<ı>

<ı>SAMET SERBEST

<ı>S&S<ı> (Her Zaman Önde)

<ı>

Serbestler@windowslive.com

<ı>

 
Toplam blog
: 112
: 2756
Kayıt tarihi
: 15.09.09
 
 

Ülke meselelerine kafa yoran ulusal çıkarları korumaya çalışan düşünen bir genç. İlkelerim; Üstün..