Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Siyaset
 

Türk halkının yüzde 30'u başka bir ülkenin vatandaşı olmak istiyor

Türk halkının yüzde 30'u başka bir ülkenin vatandaşı olmak istiyor
 

google


Doğru başlık şu:

“Türkiye ( > 100) halklarının yüzde 30'u başka bir ülkenin vatandaşı olmak istiyor.”

http://www.haberdar.com/yasam/turk-halkinin-yuzde-30-u-baska-bir-ulkenin-vatandasi-olmak-istiyor-h18387.html?mnst=6067

Türkmen, Tatar, Afrikalı melezi bir TC vatandaşı olarak ben de öyle.

Ne zamandan beridir?

Aslına bakılırsa, bir velet iken İstiklal Marşı’nda hazırolda durmadığım düşünülürse, en baştan beridir öyle.

Araya ABD imalatı AFL (1974-1977) ve BÜ (1977-1987) girince, kampüs düşünü yaşayış, olayı erteledi.

En son, herhalde 2010’dan beridir.

Not: 2001’de İngiltere’ye gidecektim ve fakat 11 Eylül oldu.

Epey süre ikametsiz ve epey süre pasaport alamaz olarak da yaşadım.

2010’dan beridir, kendim için hapis, mezar ve sürgünden başka seçenek düşünemez durumdayım.

Sürgünü yeğlerim.

Ülke adayım Almanya.

Dünya’nın en çok ateistine sahip en büyük ülkesi orası.

Tabii bu sıralar iltica olayı accaip sakata bindi.

Gagavuzistan ve Zambia’da ayda 15-200 dolara yaşayabileceğimi söylediler. Alan araştırması da yapmış durumdayım yani.

Bana sorarsanız, bu berbat ülkede geberip gideceğim.

Eğer AKP, kemiklerimizi biraz daha kırarsa, iltica olasılığı artar.

AB’nin en büyük 3 ülkesinde de, yolumu kaybetmeden yaşar giderim.

3. Dünya, kulağıma çok sakat geliyor. Kazığa oturtulmak istemem bu yaştan sonra.

Sorun şurada ki TC’de 30 yıl serseri olarak yaşadım ama AB’de buna izin vermezler.

İnanın, kendi öykümün sonunu ben de merak ediyorum ama sonunu okur okuyabilecek ancak, bana öyle geliyor.

Halklarımızın düşü ise şu:

Köşeyi döneceem leyn.

Alamancılar gibi yani. Sonra da 40 yıl Almanca’yı öğrenmeden emekli olup, geri dönecekler.

TC çocuk ortalama 3 iken, zenginler 1 yapar iken, 5 yapıp, onu bari 2  yapmayı düşünmeyip, Alamancı olunca 1 yapmak gibi, lümpen-nasyonalist bir tutum içinde tüm halklarımız.

Köyünde yılda 100 saat çalışıp, Almanya’da 2.400-2.500 saat çalışmak gibi bir tutum içindeler bir de.

En son kendi dinlerinin ırzına da geçtiler çok şükür. Müslüman bile olamayacaklarını da kanıtladılar yani.

Gittikleri her yerde, yiyip,  içip, mala vuracaklar yani.

Onlar için Dünya vatandaşlığı bu.

Yivlisini veya beneklisini arayacaklar ve bulamayacaklar ve fakat.

Bulamadılar da ve fakat, TC’ye 100 ülkenin fahişeleri geldi zaten çoktan ucuz ucuz. Dönmeleri de. Dönmemeleri de.

Yani yaptıkları:

Baba Karamazov’un kendini cennetten kovdurması parodisi yalnızca...

Cenneti de teceleştirecekler...

Melek AKP’sine bile oy verirler, o kadar yani...

Hırsızlık gibi yani:

Çalanların ihtiyacı yok, ihtiyacı olanlar çalabilecek enerjiye sahip değiller.

Başka ülkelerin vatandaşlığı da aynen öyle.

Bak, 30 bin 80’li politik göçmen koşa koşa geri geldi.

Yani:

Almanya’da Türk, Türkiye’de Alman: Ülkesine göre den den ekleyiniz.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..