Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Türkçe dil kurallarına uyan herhangi bir başlık efendim

-Çok uykusu gelip de uyumaması gerekenler için bulduğum yöntem: tek gözle uyumak. Birini kapatıp o gözünüze yoğunlaşıyorsunuz bir süre sonra onu açıp diğerini kapatıyorsunuz. Test ettim.

-Müthiş bir gerilim: Kalabalık ortamda kulaklıkla müzik dinlemek. İki dakikada bir kulaklığı çıkarıp kontrol ettiğimi bilirim, ses dışarı gidiyor mu diye. Ha bir de sen heavy metal dinlerken yanında oturan adam Ankaralı Turgut dinliyorsa daha büyük gerilim yok hacı. Ankaralı Turgut sesi benden geliyor sanmasınlar diye kulaklıklarımı çıkardığımı bilirim... (Daha önce hiç "x yaptığımı bilirim" kalıbını kullanmamıştım)

-Ali Taran Baş Kesen...

-Durakta otobüs beklerken önümden geçen iki tane 12-13 yaşlarında çocuktan biri diğerine "Ben de evlendiğimde eşimi seninkiyle değiştiririm, nolcak" dedi. Muhabbetleri nerden buraya geldi, bu çocuklar neden hasta ruhlu orasını bilmiyorum a dostlar. Durum dumurdan ibaret...

-Otobüslerde önündeki yolcunun koltuğunu yatırmasından ve dolayısıyla bacaklarının rahatsız olmasından bıkan insanlar! Çok dertlisiniz biliyorum, size bizzat kendi uyguladığım yöntemi açıklıyorum.

Önünüzdeki yolcunun koltuğu yatıracağını genellikle önceden anlarsınız. Koltuğu yatıracak olan yolcu birkaç saniye sağa sola elini atar, koltuğun geriye doğru eğim kazanmasını sağlayacak kolu ararlar. İşte tam bu sırada o yolcunun koltuğuna bütün gücümüzle yaslanıyoruz. Yolcu koltuğu yatırmaya çalışıyor ama koltuk geri gitmiyor. Yolcu o an "acaba arkada herhangi bir eşya falan var da ondan mı yatmıyor" diye düşünüp geriye, yani size doğru bakacaktır. Tam o baktığı anda koltuğu bırakıyorsunuz. Önüne döndüğü anda tekrar yükleniyorsunuz. Koltuğun yatmadığını anlayan yolcu, etraftakilerin "haha salak yatıramadı koltuğu, beceriksiz!" şeklinde düşünmelerini istemedikleri için bu sevdadan vazgeçecektir. Kolay gelsin.

-Evlere servis kızınız var, bizim de onda gözümüz var, belki biraz da gazınız var almaya gelicez vallahi...

-Kuzenim Şirinler'deki Azman'ın ismini hatırlamaya çalışırken "Azgın mıydı neydi lan onun ismi?" dedi. Azgın da iyiymiş aslında.

-Anaokulu çocuklarının eğlencelerini görünce özeniyorum. Haberlerde yılbaşı eğlencelerini gösterirken "Minikler doyasıya eğlendi." diye başlık koymuşlar. Eğlenceleri; herkesin ortaya toplanıp müzik eşliğinde düzenli aralıklarla zıplaması şeklindeydi. Bence çok eğlenceli.

-Alican isimli çocuklar hiç yaşlanmıyor mu? Ben hiç "Alican Dede" görmedim. Alican ismine sahip olanlar 50 yaşından sonra ismini mi değiştiriyor ne oluyor açıklasınlar artık...

-Başlığımın Naber olmasından dolayı yine onaylanmaması ve tuhaf bir başlık yazmam... Naber'in dil kurallarına uymadığını bilmiyordum çok özür dilerim, affedin...

-Exit......(Y/N).....Y

 
Toplam blog
: 13
: 511
Kayıt tarihi
: 23.05.09
 
 

Yuvarlanıp gidiyor. ..