Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Turnalara selam olsun

Turnalara selam olsun
 

Soldan: Mithat Makal, Ü.Şöhret Dirlik ve Abdülkadir Güler.


Fetyeli eğitimci yazar ve şair Ünal Şöhret Dirlik, çalışıyor, uğraşıyor ve üretiyor. Yazdıklarını kitaplarda topluyor, bunları kıt imkanlarıyla basıp yayınlıyor.+Öğretmenliğini, aşklarını, özlemlerini, sevgilerini, yalnızlıklarını, dostluklarını, duygu ve düşüncelerini hayallerini bizimle paylaşıyor. Emekli olmasına rağmen ( karşın ) bir köşeye çekilip oturmuyor veya bir kahveye gidip, fayans döşemiyor.

Devamlı yazıyor, üretiyor, hangi dergi ye veya bir gazeteyi görürseniz mutlaka Ünal Şöhret Dirlikle ilgili bir yazı, bir şiir veya bir haberi okursunuz. Bundan dolayı sevgili Ü.Şöhret  Dirlik'i kutluyorum.... Bu günlerde Öğretmenler Günü kutlamaları yapılıyor.Yine durmandaen  genç öğretmenlere örnek oluyor, sevgi ve selamlarını  uçanTurnalarla uzak diyarlara gönderiyor.

Bana "Turnalar Geçerken" adını taşıyon bir şiirini armağan etmişlerdir. Bu güzeilim şiri ben de milliyet blog köşemde sizlerle paylaşmak istiyorum. Paylaşmak güzel ve erdemliktir. Sevgili Ü.Şöhret  Dirlik'e teşekkürler ve nice aydınlık yarınlar diliyorum...ve de tüm öğretmenlerimize de...

TURNALAR GEÇERKEN

Sevgili Abdülkadir Güler

Aziz meslektaşım,

Size bir şiirimi armağan ediyorum...Turnalardan selam gelsin diyorum....

“Ben bu dağ köyünün öğretmeniyim turnalar. Geçtiğiniz tüm kentlere selamımı iletin.”

Ünal Şöhret Dirlik.

***

Bir hoş oluyorum

Gördükçe sizi,

Gidiyorsunuz sılama doğru

Dizi dizi.

 

Turnalar! Turnalar!

Siz sevmeyi bilir misiniz?

Bir selamcık yollasam,

Yarime söyler misiniz?

 

Deyin ki yarime

Yaşlı gözlerle

Güne gün ekler

Tozlu köy yollarında

Hep seni bekler.

 

Ağlıyorum

Gördükçe sizi,

Gidiyorsunuz

İncirköy’e doğru

Dizi dizi.

 

Sen Şimdi Güneyde / Ünal Şöhret Dirlik, 1965,1996 ve Günney Havaları 2006

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..