Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Turşusunu mu kuracaksın?...

Turşusunu mu kuracaksın?...
 

Deniz Bebek


Antalya'ya yerleşen bir arkadaşımla konuşuyorken. Laf lafı açtı.
 
Bülent dedi. "Ben bir yazı yazdım. Okuyup eleştirir misin." Bende ona "Elbette okurum" dedim. Yolladı yazısını. Çok hoş buldum. Bir deneme yazısı bu. İç açıcı. Mizah var içinde. Sonra onu daha fazla yazmaya özendirmek geldi aklıma. Kendisi benim Blog yazılarımı okur.
 
Bir sürpriz yapmak istedim. Blog'umda paylaşayım Bu yazıyı dedim.
 
Ona sordum. İznini aldım. Bakın paylaşıyorum.
 
Ama bak bundan sonra yazmaya devam edip. Bir sayfa açıp paylaşacaksın yazılarını. Öyle turşusunu kurmak yok. Nereye götüreceksin onları. Çünkü güzel yazıyorsun. Hem de iç açıcı. Haydi bir cesaret...
 
Açılışı ben yapıyorum.
 
Herkese de tavsiye ederim. Yazın ve paylaşın lütfen.
 
Arkadaşım Neşe Ege'nin yazısı:
 
ŞEKER ŞEY SENİ :))
 
Hava çok güzel topluyorum pılımı pırtımı koşuyorum havuza...
Şöle sakin bir köşe buluyorum kendime kitaplarım, gazetelerim, kalemim, defterim...
 
Okuyacağım, yazacağım musmutlu kalacağım...gün benim bugün.
 
Atıyorum kendimi şezlong'a ohhh dünya varmış diyorum full geçen bir haftadan sonra. Keyfime diyecek yohhh...
 
Telefonumu da alıyorum sessize karar verdim bugünü sakin kitaplarım ile yaşayacağım.
 
Yan tarafıma bir çift geliyor kucaklarında bir bebiş pek şeker.
Adı DENİZ... Bir yaşlarında... duramıyorum, bebişi sevmeye başlıyorum... hoplayıp zıplıyoruz oynuyoruz...
Anne baba çok mutlu havuza giriyorlar eğleniyorlar... Biz Deniz ile mucuk, mucuk..agucuk, bugucuk, saat ilerliyor...
 
Küçük şey gitmiyor benden.
 
Ah neşe beee gün gitti…kitaplarım ile göz göze geliyoruz gülüşüyoruz...
 
Anne, baba yok ortada.
 
Şimdiki gençler rahat... Bana geliyorlar soldan soldan.. .Sonra diyorum ki kendime. Bak kızım 18 de anne olsaydın torunun olurdu. DENİZZZZ diyeeee düşünürken o ne Deniz üzerime çişini de yapıyor.
 
Olalalaaaa Deniz, ben ve çişi... Şeker şey seni... Çocuk işte, biz de unutmuşuz, ne suçu var bebişin.
Saat beş oldu bizim sevimli şeyler geliyor.. .Size de çok zahmet oldu üzdü mü diyerekten.
 
Yok canım pek musmutlu ve nemneşeliydik biz... Soruyorum Deniz'in nüfus cüzdanı yanınızda mı, neden diyorlar... Üstüme alayım diyorum (smile ifade simgesi)
Çok şekersiniz diyor anne...Hııı evet... eridim güneşin altında çişli bikinimle (smile ifade simgesi) Denizi veriyorum kucaklarına Deniz size siz Allah amanet... Neşe kaçsın sessizce...
Teşekkür ediyorlar... Baba soruyor. Haftaya da gelecek misiniz diye :))
Bir ay gülüş ve Sadri Alışık selamı veriyorum...
Ve dönüp kendime ;bak kızım sempatinin sınırını bil, bir gün kalıverir bir bebiş üstüne...
 
Dilim de Sertapın şarkısı uzanmışım kumsala :)))
n.ege/10.07.2011
 
Eline sağlık Neşe Ege devam lütfen.
 
Sevgiyle
 
Bülent Selen
 
Toplam blog
: 89
: 985
Kayıt tarihi
: 09.07.10
 
 

Marmara Üniversitesinde  İşletme okudu. İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yaptı.  Dış Ticare..