Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Tut kolumdan hayat sar beni

Tut kolumdan hayat sar beni
 

Sonbahar şarkıları var dilimde 

Mevsim kış ben her zamanki gibi geç kalan 

Sesler rüzgarla zamana karışıp gitti 

Bendeki bu hal nicedir var 

Göreceli bir hal bu 

Tut kolumdan hayat sar beni 

Galibiyet, malubiyet ne fark eder 

Hak var hukuk var 

Hayal kııkları saçılsın varsın yerlere 

Bastığımda ayağımı koruyan umut potinlerim var 

Dört duvar zindan ruh hali 

Bir çiçek misali solsam ne yazar 

Küçücük bir ışıkla aydınlat beni ey hayat 

Göreceli bir hal var 

Tut kolumdan sar beni 

 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..