Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Tutsağınım

Ve sonra tüm yollarim
Sana uzar sebepsiz yere
Sen yine depremler salarsin yüreğime
Aklım fikrim bir birine girer
Korkarım şiddetinden artcilarinin
Öyle çaresizim ki
ne yapacağımı bilemem..
Sen ne vakit istersen
O zaman seversin beni
Ben ses edemem sana
Kah atar kafam
Toplayıp neyim ver neyim yoksa
Gitmek isterim senden
sonra Sen bir gulersin
Elim Ayağım birbirine girer
otururum Hemen dizinin dibine.
Sen bana masallar anlatırsin
Dünyanın en güzel sesinden
Sonu mutlu biten masallar
Bense inanırım her sözüne
Küçücük bir çoçuk misali
Uzanip gozlerinin hemen dibine
Bin türlü hayaller kurarim
Olası imkansız günler üzerine
Bilirim En kötü alışkanlığım sensin
her gün bir parça Daha
Yaklaştırirsin ölüme beni
Ama ben vazgeçem işte
Yürek tiryakiligi benimkisi
Sevmezsem taş kesilir
Durur kalbim...

 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..