Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Tuz

Tutar mı sıcak fincan da telve
Acele et Arkadaş
Hop dedi bir kere yüreğim
Biliyor musun onsuz olmuyor yüreğim
Aç hadi falıma dalayım
Haber verebilir misin
Ne zaman , Nerede?
Yokken çorbam küskün
Taşar ocağa, yürek gibi
Fokur fokur kaynayan yemekliğin tadı karışmıyor suyuna
Çay keyfim kalmadı
kahve içmeye zaten sana geldim
Arkadaş
Tadı geçti artık damağımdan
Aç artık fincanı
Kokusuna doyayım
Biraz hayale dalayım
Tatlıda bir cimdik tuzu kimse aramaz
Belki de kimse bilmez
Çorbam tuzsuz kaynıyor benim
Bibersiz pilavım
İşte o kadar tatsız hayatım
O benim tuzum
Karabiberim
Aç hadi Arkadaş
Titriyor elim ayağım
Ondan bir haber alayım
Yine onu parka götüreyim
Salıncakta sallayayım
Kumdan mezar tepeleri yapıp
Sigaramın izmaritini içine gömeyim
Tahtaravalli deki çocuklara bakıp güleyim
Kaydırakta bebelerini kaydıran annelerle konuşayım
-Aman ne şirinmiş
-Ne güzelmiş gözleri
-Pekte afacan diyeyim
Sana söyleyemediklerimi onlara dökeyim
Hafifleyim
Arkadaş nedendir bu fincan soğumaz
Koymadım yüzüğümü
Sevmezdi aslında biçimini
Ona inat takardım
Kaybetmemi beklerdi
Yenisini almak için bana
Kendisi beyenmek isterdi
Hala çıkarmadım
Avucunun sıcaklığını birde o bilirdi
Heh şimdik aklıma geldi
Koysakta fincanın dibine
Zaten soğumazdı sıcak elinin iziyle
Arkadaş söyle artık
Var mı pardüsesi üstünde
Ben yenisi alamadım
Aldı mı ona birisi
Geçen gece üşüdüm
Yine aklıma geldi
Daha bir üşüdüm
Telvemde üşüdü mü?
Söyle bileyim
Arkadaş aç hadi
Yok yok öyle kalsın
Bırak hayalimde canlansın
Yine beklesin beni soğuk odanın çerçevesinde
Arabadan inip camına bir taş atayım
Derin uykudaysa
Yanına gireyim
Kaba ellerimle sarayım
İçimde uyutayım
Öyle kalsın arkadaş
Belki bir gün gelirim
Daha güçlü, daha metanetli
Ya da cebimde tuzu yemeğin
Kaynayan tencereye ekeyim
Hep beraber yiyelim
O benim TUZUM, BİBERİM
 
Toplam blog
: 8
: 282
Kayıt tarihi
: 27.04.08
 
 

Üniversite 3 sınıf işletme bölümünden terkim. Şuan sınavlara tekrardan hazırlanıyorum. Şiir dışında ..