Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Üç yıl bitti!

Üç yıl bitti!
 

Dün itibarıyla üç yılım doldu! Düğün yazım bu! Önceki kına gecemdi!

Kına gecesinin neden yapıldığını hep merak ederdim. Neden gündüz değil de gece mesela? Neden kadınlara mahsus mesela!

Hepsini öğrendim!

Kızlar hep evde kalma korkusu yaşarlar biliyorsunuz! Tabi aileleri de!

“Ya evde kalırsam!”

“Aç değilsin, açıkta değilsin kızım! Ama kimse de istemedi seni bugüne kadar! Bilmediğimiz biri yok değil mi?”

”Olsa söylemez miyim anne? Hem de güle oynaya!”

“Arsız!”

“Arsızım değil mi? Senin gibi onaltıda koşmadım ben elin kapısına!”

“Baban kaçırdı beni kızım!”

“Dört aylık hamileymişsin! Ne yapsın adam!”

“Yok kız, beş aylık doğdun sen!”

Bu psikoloji ile gerilmiş aileler büyük konuşurlar!

“Kocaya git hele, kına yakacağım!”

“Ya ben? Ben de gelinliğimi giyer giymez kına yakacağım! Ay sıkıldım bu evden!”

Gece olmasının sebebi de elalem duyup da kınamasın diye!

“Ay kız duydun mu Melahat kızını veriyor diye kına yakmış!”

“Yakmasın mı? Kalmıştı! Kurtlar sarmıştı evin dört bir yanını! Ne yapsın?”

Olay bu!

Kına yakanlara alaycı bakarım bu yüzden! Gülerim!

Üç yılı doldurunca kendimi farklı görmeye başladım burada! Deneme yazanlara bile akıl öğretiyorum!

“Giriş var, gelişme var, sonuç yok Mehmet?”

“Sonuç olsa yazmam Abi! Sonuçsuz bir sevda benimki!”

Okulda kompozisyonda iyiydim! Hatta öyle iyidim ki diyelim Üzüm üzüme baka baka kararırı mı anlatacağız, örnek olarak aynı atasözünü verirdim.

“Bu konuda atalarım ne güzel demişler üzüm üzüme baka baka kararır diye!”

Olcay Hanım severdi beni!

Burada bazı yazılarım reddedildi! Gerekçeleri de ilginçti!

“Yazı konusu ile kullandığınız resim bütünleşmemiştir! Lütfen konuyla ilgili resim seçiniz!”

Birgün açtım telefonu .

“Editörlerle görüşmek istiyorum!”

“Ne konuda beyefendi?”

O an aklıma muziplik yapmak geldi!

“Seher vakti darbesini haber verecektim!”

“Ne zaman olacak?”

“Sabaha karşı işte! .idik vakti!”

“Taraf’ı arayın efendim! Bizimkiler bakmıyor bu işe!”

Neyse gene uzattım lafı! Diğer blogdaşlara ayıp olmadan bitireyim!

Herşey gönlünüze göre olsun. Sağlıklı ve mutlu kalın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..