Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Üçleme

Üçleme
 

terkediş


 

Terk ediş 

 

Ne ile dolu bilinmez 

Ayrılık atının terkisi 

Gün geçti silinmiyor  

Sağrımı kanırtan 

Netameli  

Terk isi… 

 

 

Bekleyiş  

 

Kapıya dalar gözüm 

Anlamsız topuk tıkırtıları ardından 

Ellerini özlerim 

Ellerin, ah nerdeler 

Seni arzular tenim 

Dudakların yanağımda titrer 

Seni duymak isterim 

Boğuk sesini 

Beklemek zor zanaat 

Geçmez deli geceler 

 

Ayrılış 

 

Asfaltın ortasında 

Kulaç atıyorum senden uzağa 

Şeritleri bırakıyorum ardım sıra 

Yazasın diye adımı 

Kendi kumsalına 

 

Eylül 2010 

 

Nadir 

 

 

 

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..