Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

UEFA Şampiyonlar ligi ve Avrupa Ligi kura çekiminde hile mi yaptı?

UEFA Şampiyonlar ligi ve Avrupa Ligi kura çekiminde hile mi yaptı?
 

Bu nasıl bir soru diyenler olabilir…

Geçenlerde Ahmet Çakar’ın bir yazısında bunu okudum. Pek ilgimi çektiğini söyleyemem, ancak söyledikleri mantıklı geldi. Şöyle ki; aynı ülkenin takımları birbiri ile eşleşmedi. Yani İspanya’nın şampiyonlar Ligindeki üç takımından hiç birisi birbiri ile eşleşmedi.

UEFA Avrupa Liginde de üç İngiliz takımı birbiriyle eşleşmedi.

Ahmet Çakar’ın böyle bir iddiayı neye dayanarak yaptığını merak edenler, eğer dün akşam yayınlanan “Beyaz Futbol” programında Ahmet çakar Show’u izledilerse, Ahmet Çakar’ın iddiasını nasıl kanıtladığını görmüşlerdir.

Ben izlerken gözlerim fal taşı gibi açıldı. Tabi ağzımda açık kaldı(!)

Böyle bir rezaleti, Ahmet çakar gibi sansasyonel bir yorumcunun açıklaması, akıllarda her ne kadar soru işareti bıraksa da, böyle bir olasılığın olduğunu öğrenmiş olduk.

Ahmet çakar’ın Beyaz Futbolda yaptığı kura çekiminde hangi takımların eşleştiğine gelince:

Barcelona-Real Madrid

Juventus- Paris Saint  Germain

Galatasaray-Malaga

Bayren Münih-Borissa Dortmund

Bu eşleşmeler kuralar çekilirken önceden belirlendi. Ahmet Çakar’ın şimdi şu takımı çekiyorum deyip, ismini söylediği takımı kurada çekmesi gerçekten ilginçti.

Kimi izleyenler veya okuyanlar kura çekimindeki toplarda mutlaka işaret vardır diyebilir. Böyle bir işareti ben görmedim. Televizyonda da gösterdiler. Her hangi bir işaret yoktu.

Böyle bir gösterinin halkı kandırmak için yapılmış olabileceğini düşünmüyorum.

Pür-ü pak UEFA’nın böyle bir oyuna gitmesini anlamak gerçekten mümkün değil.

Bunun anlamı; Emperyalist düzenin nerelere kadar uzandığının açık göstergesidir. Halkın cebine göz dikenlerin, en yüksek getiriyi ayarlamak için her türlü oyuna girebileceklerini göstermeleri açısından önemli bir göstergedir.

Ahmet Çakar’ın iddiası yaptığı gösteri ile kanıtlanmış oldu.

Ahmet Çakar’ın söylemi ile UEFA Derin futbolu oynatıp, halkın gözünü boyuyor…

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..