Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Uğursuz kadın.....

Uğursuz kadın.....
 

internet alıntı


Merhabalar,  

Bu fıkrayı okuduğumda çok sinirlendim, sonra düşündüm, sonra da güldüm. 

Ben bu fıkranın mizahını çok geç anladım. 

Okuyun isterseniz, ama sanmayın ki adamdan yanayım, kadınlar daima haklıdır, ne yaparlarsa en güzelini yaparlar. 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  

Adam komadadır, yanında ise karısı... 

Adamın gözleri nemli,
Kısık Sesiyle karısına doğru bakar ve konuşmaya başlar; 

"ilk işten kovulduğum zaman yanımda idin.. 

iflas ettiğim gün oradaydın.. 

Vurulduğum zaman ilk gözümü açtığımda seni gördüm.. 

Trafik kazası geçirdiğimde hastanede başucumdaydın.. 

Kadın takdir edilmenin mutluluğunda.. 

Adam devam eder,  

"Şimdi
komadayım yine başucumdasın.. 

Sonunda anladım ama, çok geç oldu; 

Yahu sen ne uğursuz kadınsın.." 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  

Aslında uğursuz kadın olmaz, huysuz erkek olur, bu da huysuz ve hasta bir erkek işte, ne dediğini bilmiyor. 

Hanımlar olgundurlar, takmazlar böyle şeylere, rahat olun siz,  

Sevgiler,  

Alyoşa-2011 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...