Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Topraam!

 Nerelisin gardaş?

Neresinden?
Hadi yaaa!
Vayy, demeee!
Topraaam benim beee!
Otur şöyle soluklan bi hele!
Var mı bi isteğin arzun?
Halledeyim işini iki dakkada şakkadanak!
Sıra bekletmem korkma!
Çay kave, ne içen?
Öyle ezişip büzüşme, sıkılma topraaam!
Birbirimizi tutmayacaz da, kimi tutacaz?
 
Beni de bu işe topraam aldırmıştı zaten!
Yemekhaneciydim ilk başta!
Geleni gideni hiç aç bırakmadım şükür!
Sonra kapıya verdiler!
Gelen ağam giden paşam!
Şimdi de gördüğün gibi!
Gereği yapılsın dedi topraaam!
Hooop masam sandalyem hazır!
Kadroyu da bir yükselttim mi daha sırtım yere gelmez!
 
Sana yürü ya kulum dediler yani!
Yok, yok, öyle demediler!
Sadece yamuk bir durum olursa beni ara demişti topraaam!
Yani yerim garanti benim!
Maaş, ek ödeme, yan ödeme, mesai derken geçinip gidiyoz işte!
Halin vaktin yerinde yani!
Çok şükür, topraamın sayesinde!
 
Senelik izinlerde de köye gidiyom!
Kara öküzle, sarı dana gözümde tütüyor valla!
Salçasıydı bulguruydu…
Sahi sen ne iş yapıyon topraaam?
Şeyyy!
Okul bitti çoktan!
Kpss’yi de kazandım!
Eeee?
Yerleştirilmeyi bekliyorum!
Hatta iş beklerken boş durmayayım dedim!
Bu sürede bir okul daha bitirdim!
 
Sizin ki hangi okul, hangi bölüm?
Okul mokul yok!
İlkokul Öğretmenim de topraam’ın adamıydı!
Sayesinde beş’i bitirmiştim şükür!
Yoksa nerdeee!
Orta mektebi de tavsiye etmedi zaten!
Elin kalem tutsa yeter, ötesi hem devlete hem millete zarar dedi!
Zaten kafam çok basmazdı benim!
Ama çok gazete okurum!
Hele bulmaca çözmede Üniversiteli elime su dökemez
Hem burada adam çok, öğle olmadan bitiyor işler!
Biniyoruz servise, hoop evdesin.
 
İyi ki sana rastladım be topraaam!
Canım sıkılıyor akşama kadar!
Çayımı içmeden bırakmam valla!
Yarın da gel laflarız!
Vaktin boldur, işin gücün yokmuş nasılsa!
Yok, sağ ol yük olmayayım daha fazla.
 
Dur hele silgi, kalemtraş neyim vereyim sana.
Bir okul daha okursan belki belli mi olur.
Hani dedim hemşerime bir faydam dokunsun.
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..