Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
1048
 

Topraam!

 Nerelisin gardaş?

Neresinden?
Hadi yaaa!
Vayy, demeee!
Topraaam benim beee!
Otur şöyle soluklan bi hele!
Var mı bi isteğin arzun?
Halledeyim işini iki dakkada şakkadanak!
Sıra bekletmem korkma!
Çay kave, ne içen?
Öyle ezişip büzüşme, sıkılma topraaam!
Birbirimizi tutmayacaz da, kimi tutacaz?
 
Beni de bu işe topraam aldırmıştı zaten!
Yemekhaneciydim ilk başta!
Geleni gideni hiç aç bırakmadım şükür!
Sonra kapıya verdiler!
Gelen ağam giden paşam!
Şimdi de gördüğün gibi!
Gereği yapılsın dedi topraaam!
Hooop masam sandalyem hazır!
Kadroyu da bir yükselttim mi daha sırtım yere gelmez!
 
Sana yürü ya kulum dediler yani!
Yok, yok, öyle demediler!
Sadece yamuk bir durum olursa beni ara demişti topraaam!
Yani yerim garanti benim!
Maaş, ek ödeme, yan ödeme, mesai derken geçinip gidiyoz işte!
Halin vaktin yerinde yani!
Çok şükür, topraamın sayesinde!
 
Senelik izinlerde de köye gidiyom!
Kara öküzle, sarı dana gözümde tütüyor valla!
Salçasıydı bulguruydu…
Sahi sen ne iş yapıyon topraaam?
Şeyyy!
Okul bitti çoktan!
Kpss’yi de kazandım!
Eeee?
Yerleştirilmeyi bekliyorum!
Hatta iş beklerken boş durmayayım dedim!
Bu sürede bir okul daha bitirdim!
 
Sizin ki hangi okul, hangi bölüm?
Okul mokul yok!
İlkokul Öğretmenim de topraam’ın adamıydı!
Sayesinde beş’i bitirmiştim şükür!
Yoksa nerdeee!
Orta mektebi de tavsiye etmedi zaten!
Elin kalem tutsa yeter, ötesi hem devlete hem millete zarar dedi!
Zaten kafam çok basmazdı benim!
Ama çok gazete okurum!
Hele bulmaca çözmede Üniversiteli elime su dökemez
Hem burada adam çok, öğle olmadan bitiyor işler!
Biniyoruz servise, hoop evdesin.
 
İyi ki sana rastladım be topraaam!
Canım sıkılıyor akşama kadar!
Çayımı içmeden bırakmam valla!
Yarın da gel laflarız!
Vaktin boldur, işin gücün yokmuş nasılsa!
Yok, sağ ol yük olmayayım daha fazla.
 
Dur hele silgi, kalemtraş neyim vereyim sana.
Bir okul daha okursan belki belli mi olur.
Hani dedim hemşerime bir faydam dokunsun.
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir an yazdıklarınızı ülkemizin gerçekleri sandım da irkildim. Sonra yorumlar içinde sevgili Haluk Seki'nin ifadesini ve sizin de bunu doğrulamış olduğunuzu görünce rahatladım. Oh be, demek ki düşsel bir yazıymış. Endişem boşa çıktı ya sayenizde, şükür. Teşekkürler topraaam!

Behram Su 
 14.01.2011 12:05
Cevap :
Bir blog basını mensubu olarak topluma yanlış mesajlar vermekten ve yanlış anlaşılmaktan hep korkmuşumdur Behram hocam:-)) Ama tıpkı Haluk hocam gibi sizde kurgu olduğunu anlamışsınız şükür, sağolun topraaam, Angarada bir işiniz olursa beklerim, çıkın çıkın gelin ama boş gelmeyin, incir yolda bozulmaz dimi?:-)) Selamlar saygılar..  14.01.2011 12:46
 

Onun için uyarır ya Kutsal Kitap, "işi ehline verin" diye. Onun için yaparız ya tanımını Laikliğin "Kamu yönetiminde din ve dini olan referans alınmaz" diye. Onun için uyarır ya Yüce Tanrı Kutsal Kitapta "Allahla Aldatmatın" diye. Kamu yönetimin de hatır, gönül, torpil, hile, ve kayırımcılıkla yer tutanlar ve tuturanlar sadece ahlaksız değil "lanetli" olmalı. Onlar gerçekte "ehillerin" işini çalanlardır. Hizmet bekleyen vatandaşın ahını alanlardır. Onların hizmet yerlerini işgal etmeleri sonucu, bu cennet gibi coğrafyada geri kalmış ülke durumundayız... (yaww amma acite ettin beni)

Ahmets 
 05.01.2011 23:41
Cevap :
Doğru dersin abicim ama kitabımızı dikkate alan kim, her daim gemisini kurtaran kaptan kolaycılığına kaçmak inancı hakim günümüzde!! Hani bulundukları konumun farkında olup hakkını vermek için zaman içerisinde kendilerini geliştirseler neyse de, cehaletten olsa gerek büyüklük kompleksine kapılarak bu dağları ben yarattım şeklinde davranmaktalar maalesef! Selamlar saygılar..(acite ettiğim için özür diliyom abim)  06.01.2011 14:27
 

Ençok Erzurumlular adam kayırır,yazınızı iyi okusunlar!

DERİN, SADE VE KARIŞIK... 
 04.01.2011 20:36
Cevap :
Erzurum’u bilemem ama ben tutkunluk, konusunda Yozgat, Çorum ve Çankırı illerimizden başka tanımam, hem iyi günde hem de kötü günde.. Selamlar saygılar  04.01.2011 23:33
 

Bu memlekette böyle şeyler oluyor mu? Olmuyordur yahu, ben hiç görmedim. :-))) Ne kadar iğrenç bir şeydir, tanıdığım, hemşom diyerek birisini liyakatın üzerinde değerlendirmek... Ha, şunu da söyleyeyim; tüm kazıkları hemşolardan, tanıdıklardan yedim. :-))) Sevgi ve saygıyla...

Haluk Seki 
 04.01.2011 8:56
Cevap :
Ömrü hayatımda bende görmedim Haluk hocam, Bu öyküde anlatılanlar tamamen kurgudur, gerçek kişi ve olaylarla ilgisi yoktur, yani öyle ciddiye almanın da gereği yoktur, mizah kategorisinde yayınlamam bu nedenledir zaten:-) Selamlar saygılar..  04.01.2011 23:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1575
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster