Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ulusal Eğitim Derneğinin Burdur Şubesi törenle açıldı

Ulusal Eğitim Derneğinin Burdur Şubesi törenle açıldı
 

BURDUR ULUSAL EĞİTİM DERNEĞİ


Ulusal Eğitim Derneğinin Burdur Şubesi Törenle Açıldı

Genel Merkezi Ankara’da bulunan Ulusal Eğitim Derneği’nin (UED) Burdur şubesi törenle açıldı. Yoğun bir katılımın olduğu törende açılış konuşmasını yapan kurucu Başkan Fatih Özcan, konuklara hoş geldiniz dedikten sonra sözü Genel Başkan Nazım Mutlu’ya verdi. Mutlu, derneğin aydınlanmacı, halkçı ve bağımsızlıkçı eğitimi amaçladığını belirtti.

Genel Merkezi Ankara’da bulunan Ulusal Eğitim Derneği’nin Burdur şubesi törenle açıldı. Yoğun bir katılımın olduğu törende açılış konuşmasını yapan kurucu Başkan Fatih Özcan, konuklara “hoş geldiniz” dedikten sonra sözü Genel Başkan Nazım Mutlu’ya verdi. Törene Ulusal Eğitim derneği Genel Başkanı Nazım Mutlu, Ulusal Eğitim deerneği Onursal Genel Başkanı araştırmacı-yazar Zeki Sarıhan ve 5 kişilik Genel Merkez yöneticileri, CHP merkez İlçe Başkanı Barış Ayten’le birlikte il ve ilçe örgütü yöneticileri, CHP Kadın Kolları Başkanı Canan Bektaş ve yönetim kurulu üyeleri, ADD Başkanı Kazım Üstüner, MHP İl Başkanı İbrahim Sakızcı, Merkez İlçe Başkanı Atila Yeşilgöz ve il-ilçe Yönetim Kurulu üyeleri, MHP 2011 seçimleri Milletvekili adayı Nazif Aktürk, Cumhuriyet Kadınları Derneği Başkanı Gül Sıdıka Oğuzkan, Demokrat Parti Merkez İlçe Başkanı Sema İnal ve eşi eski Burdur Milli Eğitim Müdürü Recep İnal, Eğitim İş Başkanı Bülent Yamacı, Eğitim Sen Başkanı Ünal Bülbül, Türk Eğitim Sen Başkanı Orhan Akın, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (MAKÜ) önceki Rektörü Prof. Gökay Yıldız, MAKÜ önceki Genel Sekreteri Hüseyin Gök, eski Burdur Belediye Başkanı Eczacı Mehmet Çiftçibaşı, BURFAD Başkanı Ali Gündüz katıldı.

UED, HALKÇI, AYDINLANMACI,

BAĞIMSIZLIKÇI BİR EĞİTİMİ HEDEFLER

Törende bir konuşma yapan Genel Başkan Nazım Mutlu derneğin tarihçesi hakkında kısa bilgi verdikten sonra amaçlarını anlattı. “Ulusal Eğitim Derneği 2003 yılında Ankara’da kuruldu. Bu yıl 10. yılı. Kocaeli, Hatay/ Samandağ ve İzmir şubelerimizden sonra 4. şubemizi Burdur’da açıyoruz. Şubemizin kuruluşunda emeği geçen arkadaşlarımı ben kutluyorum. Burdur’a hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Burada diğer kuruluşlarla birlikte zaman zaman eğitimle ilgili, ülkenin diğer değişik sorunlarıyla ilgili güzel çalışmalar yapacaklarına inanıyorum” diyen Mutlu, Ulusal Eğitim Derneği’nin bağımsızlıkçı, aydınlanmacı ve halkçı bir öze, içeriğe sahip olduğunu vurguladı. Bir ülkenin bağımsızlığının olmaması durumunda diğer hiçbir kurumunun ve yapısının bağımsız olamayacağının altını çizerek, aydınlanmacı bir eğitimi amaçladıklarını, bunun anlamının bilimsel, laik ve demokratik eğitim olduğunu belirtti. Son olarak eğitimden halkın her kesiminin eşit olarak yararlandırılması ilkesine inandıklarını, bunun da eğitimde halkçılık olduğunu belirtti.

Konuşmayı müteakiben kurdeleyi Şube Başkanı Fatih Özcan ile Genel Başkan Nazım Mutlu beraber kestiler. Daha sonra konuklara pasta, çay ve kola ikram edildi.

 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..