Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '11

 
Kategori
Deneme
 

Umut bende hep verimli toprak

Umut bende hep verimli toprak
 

Hevesler kuraktır, umut bende hep verimli topraktır.


''Genelde körebesiydim ben aşkların. Yağ satmadan, bal satmadan yaşadım sevdaları. Birkaç damlada vazgeçtim, ki bu her kimse; çok hırpalamadım ayrılıkları. 

Beklemelerin kıyısında köpüklü dev dalgaları aşk bildim yine de. Bekledim, bekleyişime gün ekledim, gün geldi, aşk gelmeyince dalgaya vurdum, dalga bana vurdu, ödeştik. Olan, geleceği varsa da vazgeçirdiğimiz aşka oldu. 

Yığılmalar beni hep kapatır hayata. Ucundan bucağından az biraz sadeleştireyim istedim yaşanmışları. Marifetimin sonu hüsran. Yanlış hesap henüz dönmüş değil Bağdat’tan. 

Bir umut şiirlerime bıraktım kendimi. Onlar konuştu, ben sustum. Ben artık sahne arkasında sadece us’tum. Bir taşımı beş mi yaptılar, piremi deve mi bilmiyorum. Orası bana karanlık. Bildiğim tek şey, ayrılık daha da uzadı, uzadıkça daha da dallandı budaklandı. 

Düne kadar beni bekleyen bir mutluluk vardı, tam bir adım geride. Adımı ha attım ha atacağım derken o mutluluk birden ateş aldı, ateş de bacayı bu yüzden sardı. Sarsın; hevesler kuraktır, umut bende hep verimli topraktır.'' 

Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) 

 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..