Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Eğitim
 

Üniversiteler

Üniversiteler
 

Hiç elli dört yaşında hesap bilmeyen birine rasladınız mı?

Otuz senedir geçindirdiği aileyi geçindiremeyeni?

Oğlunun bin iki yüz elli Türk lirasına çıkan harcını nasıl yatıracağını kara kara düşüneni?

Ebetteki kalacağı evin kirası yiyeceği barınması hariç bunlar işin diğer yüzü.

İzninizle anlatayım.

Geçen sene altı yüz TL olan okul harcı bakanlar kurulu kararı ile bir anda bin iki yüz elli TL ye çıktı ancak bizim emekli maaşları halan beş yüz ellilerde sayıyor.

Bir iş bulalım veya iş kuralım hem biz hem devlet kazansın diyiyoruz ancak olmaz emekli maaşını keserim deniyor, neden? Bürokrasi

Peki kardeşim ben beş yüz elli TL maaşla hem geçinip hemde %yüz artan harcı nasıl öderim? Cevap yok. Çocuklarımızı okutmayalım mı? Okumak için zenginmi olmak lazım? Bir hadis biliyorum ilim Çin de ise gidin alın. Bırakın Çini biz kendi ülkemizde dahi okumaya hasret kalacağız.

Üniversite şirin bir ilçede ancak ilçede devlet yurdu yok olunca ya özel yurda ya şahıs yurduna ya da ev tutacaksın veya çoçugun her gün il ile ilçe arasında mekik dokuyacak ebetteki devlet yurdu kabul ederse.

Üniversitelerdeki eşitsizlik giderilecek geçlerin önü açılacak derken bunlarımı kastetmiştiniz?

Var sayalım ki bir şekilde harcı yatırdık yinede bu çoçugun okuyabilmesi için birçok ihtiyacı var belediye bursu alıyordu kanunen yasaklandı soruyorum bu genç ne yapmalı?

Yalnızca benim çocuğum değil şu an ülkemizde binlerce genç aynı sıkıntının pençesinde kıvranmakta, sonuçta herhangi bir ideolojinin teşine takılmakta hatta militanı olmakta.

BİR GÜN BİRİ BENİ BU YOLA SİZ İTİNİ NEDEN? Derse ne cevap vereceyiz?

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..