Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '14

 
Kategori
Magazin
 

Ünlü kadın şarkıcı Iggy Azalea beni en çok kadınlar elliyor, dedi

Ünlü kadın şarkıcı Iggy Azalea beni en çok kadınlar elliyor, dedi
 

Yeni bir moda var.

Şarkıcılar konserleri bittiklerinde kendilerini kalabalığa doğru atıyorlar.

Buna ‘kalabalık sörfü’ deniyor.

Iggy Azalea'da bunlardan biri.

Eskiden yaptığını, artık yapmayacağını açıkladı.

Nedeni ise taciz edilmesi.

Azalea, "Sırf bu yüzden sahneye çıkarken, iki iç çamaşırı üst üste giyiyorum. Çünkü ellerini pantolonumun içine sokuyorlar. Benim gerçekten ahlaksız biri olduğumu düşünüyorlar. İnanmayacaksınız ama, kızlar erkeklerden daha çok yapıyor. Çünkü nedense bunun havalı olduğunu düşünüyorlar!” dedi.

Kadınlar daha tacizciymiş!

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..