Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Ünlü Yönetmen Sinan Çetin de ucubeye destek verdi

Ünlü Yönetmen Sinan Çetin de ucubeye destek verdi
 

Bence sanatçı biri tarafsız olmalı. Hatta siyaset üstü olmalı. Her kesimi kucaklayabilmeli.

Sinan Çetin, Balçiçek İlter’le Söz Sende’e konuk oluyor. 'ucube' heykel tartışmasında Başbakan’a destek veriyor. AKP hükümetine övgüler diziyor. Dizebilir tabiki, görüşlerini herkes söyleyebilir.

Gündemdeki tartışmalarda Başbakan’a destek verdiğini söyledi.

İlter’in konuyu heykel tartışmasına getirdi. Buna karşı çıktı Çetin “suni gündem bunlar!” dedi. Peki suni gündemi kim oluşturdu?

Kim o heykele ucube dedi.

Sinan Çetin ekledi sonra:

“Ben de beğenmedim o heykeli, Başbakan haklı. Film eleştirmenleri benim filmlerim için de ucube iğrenç dediler, biz boynumuzu eğdik sustuk, başbakan niye demesin?

Balçiçek İlter “Ben doğru bulmuyorum bir Başbakan’ın bir sanat eseri hakkında böylesine hakaretvari bir çıkışta bulunmasına senin filmin için ucube deseydi yine aynı şeyleri söyleyecek miydin, bir Başbakan sanatçıya karışır mı?” diye sordu.

"Sinan Çetin Sinema eleştirmeni söylüyor niye Başbakan söylemesin, üstelik heykel konusunda haklı!” diye devam etti.

Diyecek bir şey bulamıyorum.

Bir sanatçının bir heykele ucube denmesine, diyenler haklı demesini anlayamıyorum.

Bu sanatçı bir süre önce, Ağaoğlu reklam filmini çekmişti, daha sonra çok seneler önce çekilen filimden esinlendiği ortaya çıktı Esinlendiği film Hürriyet sitesinde yayınlandı. http://www.dailymotion.com/video/xfszz1_ayaoylu-reklamy-bu-filmden-mi-esinlendiy_shortfilms

Pek kamu oyunda bu durum eleştirilmedi.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..