Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '12

 
Kategori
Mizah
 

Ünlülerden unutulmaz gaf’lar !?

Bilirsiniz ki, her bünye şöhreti ve iktidar gücünü kaldıramaz, bazıları altında ezilirler…

Bütün gözler üzerinizdedir, her hareketiniz ve her sözünüz gözetim ve denetim altındadır. Kendine, yeteneklerine, bilgi ve birikimine güvenenler için sorun yoktur da; aniden gelen şöhret veya iktidar gücü, yetersiz insanların hemen tavır alamamaları yüzünden, kendilerini sık sık zor durumlarda bırakırlar, “özrü kabahatinden büyük” işler yaparlar ya? Pot kırmak,  “Gaf üstüne, gaf yapmak” dediğimiz olay da, zati hep bunlardan kaynaklanır!

Yapılan bu gaflar kimine aşırı keyif verir, kimine üzüntü! Ama sonuçları çok komik olduğu kadar, çok vahim de olabilir?

Örnek mi, işte: Hani, Padişahın kalçasına bir çimdik atan Münasebetsiz Mehmet Efendi’nin, kendini azarlayan Padişahtan özür için; “Çok afedersiniz devletlü Padişahım, sizi Valideniz Sultan zannetmiş de, ondan şeytmiş idim” demesi gibi…  

Seçtiğim bazı ünlülerin gafları aşağıda; ister gülün, ister düşünün, isterseniz balkona oturup, gözünüzde çok büyüttüğünüz garibanlar için ağlayın. Ben sadece duyduğumu yazarım, gerisine vallayi de billayi de karışmam…

- Sunucu Serap Ezgü, program konuğuna soruyor: “Oğlunuz, oğlan çocuğu mu efendim?”

- Nihat Doğan TV’de konuşuyor: “Atatürk ne demiş? ‘Yurtta Sulh, Barışta Sulh’ demiş, değil mi güzel kardeşim?”

- Asena: “Ben biraz salak olabilirim ama, asla aptal değilimdir!..”

- Tuğba Altıntop, eski eşi Rafet El Roman’dan ayrılırken; “Ben kiralık anne miyim ayol, çocuklarımı tam 7 yıl karnımda taşıdım ben!..”

- Emrah: “Mozart’ı hiç dinlemedim ama, Türkiye’ye gelirse konserini asla kaçırmam!..” (Avusturyalı dahî besteci Wolfong Amodeus Mozart, 1791 yılında 35 yaşındayken öldü. Öleli de tam 221 yıl oldu…)

- Ceylan: “Benim kitleyicilerim türkü söylememi istiyorlar!.. (“Benim dinleyici kitlem” demek istiyordu zaar?)

- Demet Akalın, konser izleyicilerine; “Abi sizler dağdan mı geldiniz!? Moron moron bakıyorsunuz! Bari insan bir tempo tutar, bir alkış yapar, kalkar bişey yapar yaa…” (Ooğğğ…)

- Deniz Akaya: “Ben, birçok arkadaşımın içime girmesine izin verdim…” (Hiç beklemeyin, benden bu konuda tek kelime yorum alamazsınız…)

- Yeliz Yeşilmen: “Böceklerden çok korkarım ama, boynuzları beni etkiliyor…” (Bu söze sadece öküzler sevinsin…)

- Sunucu Elif Güvendik: “Bugün 10 Kasım, Atatürk’ün 64. ölüm yıldönümünü şölenlerle kutluyoruz!..” (Hiç merak etmeyiniz, bu gidişle çok yakında dedikleriniz aynen olacak gibi görünüyor…)

- Erol Büyükburç: “Zekâmın çok yüksek olduğunu bilen ecnebi ajanlar peşime takıldılar, spermlerimi aldılar…” (Kolay gele, hayırlı işler üstadım; Yaratan, gani gani kuvvet vere…)

- Saba Tümer, Fatih Erkoç’un CD’sini göstererek: “Kalın bir CD zaten, içinde çok parça olmalı…”

- Özcan Deniz; Hülya Avşar’ın, “Askerdeyken cinsel ihtiyaçlarınızı nasıl karşılıyordunuz?” sorusunu şöyle yanıtlıyor: “Senin o güzel resimlerinle hallediyorduk!..” (Abuuuu…)

- Beyazıt Öztürk: “Biliyorsunuz arkadaşlar, Eminem, dünyaca ünlü bir gruptur!.. (Tek kişilik bir grup olduğunu, biz de ilk Beyaz’dan öğrenmiş olduk… Kaynak: Milliyet…)

Tabii, konumuz GAF, bunu yapanlar da birazSAF ve temiz olunca, TV dizilerine bile konu olan ünlü siyasetçimiz sayın Tansu Çiller ve dört yıllık milletvekilliği döneminde tam 7 parti değiştiren eski Afyon Vekili Kubilay Uygun’dan bahsetmezsek ayıp kaçar…

- Sayın Çiller, Karadeniz Bölgesi’nde Trabzonlulara şöyle hitap ediyor; “Akdeniz’in incisi Trabzonlular, sizi Büyükşehir yapayım mı!?”

- Çiller bir belediyeyi ziyaret ederken, belediye bandosu elemanlarını; “Merhaba asker!..” diye selamlıyor.

- Kubilay Uygun, 7 parti değiştirirken hep şu sözü söylermiş: “İşte şimdi gerçek partimi buldum!..”

Eh, bugünlük bu kadar şirinlik yeter, bana müsaade! Yemin olsun, yazarken bile ağzım bir karış açık halde yorgun düştüm! İleride yeni gaflarda buluşmak dileğiyle…

                                                                                                        Sakin KOŞAR

 

 

 
Toplam blog
: 191
: 753
Kayıt tarihi
: 09.08.08
 
 

16/07/1951 Bozüyük / Yatağan / Muğla doğumlu, 1970 Isparta - Gönen mezunu, 1986 Anadolu Üniversit..