Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

27 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Üşümeler içimde...

Üşümeler içimde...
 

Unuttum canım annem

Unuttum

Göğsünde endişesiz uyumak

Nasıldı unuttum...

***  

Korkuyorum sensiz yangınlara

Yakalanmaktan

Boğuluyorum içime nakış nakış

İşlediğin özleminde…

***  

Ağlıyor yırttığım takvim yapraklarında

Çocukluğum

“Üşümelerim içimde”

Kime seslensem duymuyor, çağırsam gelmiyor…

***   

Veda ederken bile bana susmayı

Öğrettin,

Unuttum şimdi

Konuşmak nasıldı unuttum…

***   

Biliyorum şimdi sen “topraksın”

Sevdiğim,

Dokunamadığım çiçeksin ama

Alışamadım annem…

***  

Unuttum canım annem

Unuttum

Göğsünde endişesiz uyumak

Nasıldı unuttum...

***

“Çiçekler” ağlamasın!

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 27.10.2015 11.45

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..