Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Uzaktaki yakınım .....

Belki uzun zaman oldu….. ama duyguların sesi yüreğe yeni geliyordu… kör ses belki ama duyuluyordu….

Ben bu kalemi bırakmıştım bir süreliğine, anladımki en iyi o yazar içteki o kör o duyulmayan sesiz çığlığı….

Ben farkındayım o sesiz sesin niye mi suskunum ? O ruh ölmesin diye…

Dilinin dudusunu cöz diyorsun sanki… uzaktaki yakın….. yıldız yıldız, şimal şimal, öbek öbek, ay battı batacak….. kelimelerim yol izlerim gittiği yolu bulamasa ölür benim kalemim.. biliyorum hissedecek yüreğin öpüşlerimi…. her nerde olursan ol, her kiminle, her neyse, hissedecek gözlerin özlendiğini…..

İşte bu yüzden sevdanın çöllerini Babil bildim sevgili…..

İşte bu yuzden sana actı gönül çiceklerim….

Benim türkülerim yasaktır/günlerden gecelerden kalma özlem ve abdessiz özlenen sevgili….y üreğim yokluğunun zinasına uyandı gün hasret, gün düş, gün sen, gün suskun…

Birde ne var biliyor musun? Bu gece sen yağ diye yüreğime tüm şarkılar duaya cıktı…saklamalarımda iki gözüm hürmetimin eğik sevdası/belki de yaza yaza biteremeyeceğim AŞK panoroyam olacaksın CAN/

Bu gece nağmelerde AŞK’ın siyAHLARI var ..... CAN/suskunluğum gidecek korkusu işte…..

 

FATME……..24:09:2012 SAAT gece….. 

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..