Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yorgunum

Öyle bir gidiş ki.. yıkılmış hayallere, dinmek bilmeyen göz damlacıklarına ve bir can'a mal olabilecek kadar riskli. Öyle bir gidiş ki.. her yazın ardında bir hazan ve her baharın evvelinde bir kış olduğunu öğretebilecek kadar soğuk. Öyle bir gidiş ki.. hayatın acısını yüreğe, ekşisini mimiklere işleyebilecek kadar usta. Öyle bir gidiş ki.. tüm olasılıksızlıkların yanı sıra, olabilecekleri öğretebilecek kadar da mübarek…. Yıllar sonra, gittiği o günün yıl dönümü ile birlikte gelişine 'Hoş Geldin' Diye bilmek olsa gerek HAYAT… ben yorgunum 2012 geldi gelmesine de hala gerilerdeyim…. Kendimden kaçmak istediğim birbirinin aynı günleri yaşamaktan, sınır zekaya sahip olup da ukala davranan insanlardan, riyakar tavır içindeyken gülümseyen sahte suratlardan, masum bakışların altındaki beklentiden, gözünün içine baka baka yalan söyleyen fütursuzlardan....... Her öfkelendiğimde hedeflerimi hatırlayıp, sakinleştiğimde ertelemekten, sadece kendini otobüste erkek sanan mallardan, saçma sapan kısır döngü içinde kısır yiyen ev kadınlarından, asla çayımın demini ayarlamayı başaramayan çaycımdan, vücuduma oynaya zıplaya yerleşip beni asla terk etmeyen yağlarımdan.... Her sabah selam vermek zorunda kaldığım fazlalık arkadaşlarımdan, içinden bana küfrederken yüzüne o anlamsız gülümsemeyi takınanlardan....... kalbini bilerek isteyerek kırdığım insanlara vicdan yapmaktan....... Her seferinde benim derdimi dinlemek için karşıma geçip asla susmayan gevezelerden..... eşyalarımı ödünç alıp geri vermeyen beleşçilerden, asla tutamayacağı sözleri verenlerden....... Telefonda sesini tanımadığım anda gereksiz bir işletme çabasına giren embesilgillerden, yansımasını göremeyen körlerden, duymayı yemeyenlerden ve gerçekten konuşamayan acuzelerden..... ve yaratılış sebebi yok etmek olan en acımasız yaratık İNSANOĞLUNDAN çok yoruldum……………

 

01:01:2012 Fatmee......

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..