Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Uzaktan Seviyorum

     Seni uzaktan seviyorum.

     Yıldızları seyrederek,

     Gecelerin sessizliğin de.

     Elimde bir bardak çayım,

     Seni özlüyorum ,

              Seni uzaktan seviyorum,

              En çaresiz anım da ısıtıyor yüreğimi,

              Hayalimde olan sen.

              Bedenim ruhum seni özlüyor,

      Yüreğime karlar yağsa da, 

      Bedenim ruhum buz tutmuş olsa da,

      Sıcacık sevgin eritiyor,

      O benim diyorum,dokunamasam da.

                Sen benim alın yazım,

                Seni uzaktan seviyorum,

                Gecelerin sessizliğin de.

                                  Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..