Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Uzlaşalım

Gel biraz hasbihal edelim karşıt görüşlü kardeş..
Sen benim niyeti sorgulama ben seninkini sorgulamayayim.
Niyet okumaktan vazgeçelim ne dersin?
Aynı havayı teneffüs ediyoruz
Kirletmek yakışmaz bize.
Benim tarafı olduğum fikir için iftira atma
Elinde somut gerçekler yoksa.
Ki sen bir başka fikir için sokağa çıkarken
Bana da saygı göster en azından
Hatta birlikte çıkalım sokağa
Yakıp yıkmadan
Kırıp dökmeden
Niyetin ister odun olsun isterse ağaç
İsterse isyan olsun beğenmediğin siyasi tavıra!
Omuz omuza mücadele edelim
Bağırıp çağıralım
Sen Atatürk'û çağır imdada
Ölüden medet bekle
Eyvallah hepsine
Aynı toprak üstünde yaşıyoruz
Evine gelsem ayakta karşılarsın bilirim...
Sakin ol, olalım.
Sen de ortak olur musun?
Benim bana göre haklı isyanıma!
Lider diye sahip çıktığım kişiye küfür etmeden
Satılmış demeden bana
Durabilir misin?
Ülkeyi size dar edeceğiz
Gibi cümleler kurmaya devam eder misin?
Sen biber gazı yerken yaralarını ben sarar
O gazı sana sıkan zihniyete isyan ederim
Anlayabilir misin bunu?
Hem birlikte ağaç dikmeye gideriz
Sökülen ağaçların kalmasın ahı yerde diye
Gölge olur
Dibinde çay içeriz istersen
Ya da sen şarap iç...
Birlikte seyre dalar
Ülkemiz için şarkılar söyleriz...
Var mısın?
Senden dinim için,
Başörtüm için,
Cuma tatilim için,
Değerlerim için destek beklemem
Zor durumda bırakmam seni
Oturduğun yerden saygı duyar mısın bana?
Ben şarap doldururken kendi ellerimle sana?
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..