Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '20

 
Kategori
Deneme
 

Uzun Boylular Fazla mı Görür?

Uzun boylu olmadığım için bilmiyorum.

Kısa boylulara ayıp olmasın, uzun boyluların yanında da bana ayıp olmasın diye işte böyle orta boylu dal boylu.

Neyse konumuza dönelim; hele bir de kartal bakışlıysa… Yani avantajları var gibi görünüyor. Gerçi tepeye çıkınca ben de uzun boyluyum ama Adana’da manitayı göreceğim diye az kalsın arabadan düşüyordum!

Kuşbakışı da avantajlılar, ben eğilsem kendimi görüyorum ki yine şanslıyım daha kısam bunu da yapamaz, ayakkabısını görür!

Yukarıda kalan yerlerimizi de birilerinin görmesi lazım.

Öyle uzunlar var ki tepenin arkasını görüyor, benimse oraya kadar gidip bakmam lazım. Harita bakışı tamam da bunlardan terzi olmaz, ancak kaptan Kusto’ya tayfa.

Ne alakası var hâlbuki değil mi, göz ise aynı göz; boylarıyla görüyorlar işte.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..