Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Vahşi / Yaratık

Vahşi / Yaratık
 

Gelişmemişlikse bu, gelişmemiş Afrika kabilelerinde var mı? Ben hiç duymadım.... Nedir bu erkeklerin karılarını, sevgililerini dövme, vahşice dövme, bıçaklama, öldürme merakı? Nasıl yetiştirilmiş bu insan denemeyecek yaratıklar? Her gün en az bir iki eş/sevgili öldürme haberi. Adam artık tarlaya gidemeyeceğini söyleyen 7 aylık hamile karısını döverek karnındaki bebeğin ölümüne neden oluyor. Doktorlar anlamıyorlar. Nasıl oluyorsa. Bunlar nasıl doktorsa. Sonra bebek kadını zehirliyor. Kadın dayak yemeye devam ediyor. Son olarak taş ile kadının başını yüzünü parçalıyor. İçim, içim sızladı sabah sabah. Çıldırdım.. Her gün böyle kaç haber gazetede :( Son yedi senede yüzlerce kat artmış bu cinayetler ve "töre" cinayetleri. Gazete yazıyordu geçende. Hiç şaşırmadım da kahroldum.

Bu yaratık nedir? Kimdir? İnsan denebilir mi buna? Ölüm cezası bu insanlar için kalmalıydı, gerçi ölüm cezası kaldırılmadan da bu vahşi psikopatlara verilmiyordu :(

Bu yaratıklara insan denebilir mi? İnsan mı bu?

Bunun gibi psikopatlar neden kadınlardan BU KADAR NEFRET EDİYOR? Nasıl yetişmiş, ya da yetiştirilmiş? Aynı evde yaşadığı, her işini yapan, her hizmetini gören, yattığı karısı. Bu nefret içindeki adamlar evlenmemeli. Ama biliyoruz bu insanlar neden evleniyor. Sevgi, saygı, paylaşım gibi kavramlar olmadan sadece bakılmak için ya da yaşı geldi diye evlendiriliyorlar. Kadınlar hizmetçi, cinsel hizmet objesi, köle ve sonunda kurban.....:( Sana bu kadar hizmet edeni neden öldürüyorsun, hem de işkenceyle?

Bu halimizle mi alacak bizi Avrupa? Avrupalı kafa bunu anlar mı? Bunun anlaşılacak bir yanı var mı?

Bu psikopatlardan ülkeye fayda var mı? Bebeğini ve karısını vahşice öldüren, kin, kızgınlılk, öfke içindeki (ne yapmış kadın? ayrıca NE yaparsa yapsın o yaratığın öldürme hakkı var mı? ) bu insan olmayan yaratığın kime ne yararı olabilir söyleyebilir misiniz?

Bu psikopatlığa ek olarak cahil... Kafa, ruh hiç bir şeye sahip değil. Pişman mıdır şimdi? Sanmıyorum. Hak etti diyordur. Feci bir şey yaptığının bilince değildir. İyi de, bu, insan mı? Bu tür duyguları hissedemeyecek, çıkarım yapamayacak ve vicdanı olmayanların insanı hayvandan ayıran beyin kısımları gelişmemiş demektir... Öğretim de yetmiyor. Geçenlerde de öğretmen sınıfta öğrencilerin önünde öğretmeni öldürdü. Ne o aşkına karşılık vermemiş. Vermek zorunda mı? Seni sevmek zorunda mı herkes? Bu yaratık ne kadar yatıp çıkacak?

Hiç bir insana, ülkesine, insanlığa faydası olmayacak ama insan diye gezinen birileri bunlar... Ve maalesef sayıca çok...

 
Toplam blog
: 71
: 1180
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Çevremizdeki kalite(sizlik) ile ilgili yazılarım. Çevremizi kuşatan beton binalar, insanlar, iliş..