Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Van depremi Müge Anlı ve ırkçılık

Van depremi Müge Anlı ve ırkçılık
 

Van depreminde hayatını kaybeden insanlara Allah'tan rahmet diliyor yakınlarına başsağlığı diliyorum. 1999 marmara depremine şahit olan bir "Kürt" olarak inanın aklımdan hiçbir zaman 'İyi oldu siz bizim bunca köyümüzü yakıp bu kadar insanı katledip yertsiz yurtsuz bırakırsanız Allahta sizleri böyle cezalandırır' gibi alçakca ve haince bir düşünce geçirmedim. Hatta 1999 marmara depremine şahit olmuş biri olarak   "Önce o ses duyuldu" makalemde de gördüğüm şeyleri çok üzülerek dile getirdim. 

Ama görüyorum ki ellerine mikrofon iliştirilip kameranın önüne geçirilmiş aklı kısa bazı hainler bu depremi bile otuz yıldır ortada olan bu olaya bağlayıp "Askerimizi kuş gibi avlayın polisimize taş atın sonrada dara düşünce yardım isteyin" diyecek kadar azgınlaşabiliyorlar. 

Bu mantığı anlamak gerçekten zor iş. İnanın buna herhangi bir ırkçı internet sitesinde rastlasaydım o kadar üzülmezdim. Ama bu sözlerin sahibinin tüm Türkiye'ye hitap eden bir ulusal tv de bunu dile getirmesi çok çok üzücüdür. Bu tür  sözler kanımca bu ülkenin birliğine ve bütünlüğüne sıkılımış kurşundan da fazla zarar veren sözlerdir. 

Devlet, tabi ki afet bölgesi neresi olursa olsun o bölgeye yardımcı olmakla yükümlüdür. Bu bir lütuf değil görevdir. Tabi aklı kısa birisinin çıkıp bu laflarını tüm Türk halkına mal etmek elbette yanlıştır. Ben Türk insanını bilirim ve tanırım. Türklerin en büyük özellikleri benim sezdiğim ve gördüğüm kadarıyla "mertliktir".

Bu tür kötü sözlerin kötülüğünü anlamak için, Allah göstermesin inşaalah ülkemizin batısında bir yerde deprem olduğunu düşünün ve kendini bilmez bir takım Kürt geçinen bazı insanların da çıkıp "İyi oldu siz bizi öldürürseniz Allahta sizi böyle cezalandırır" dediğini düşünün. 

Belki o zaman internet sitelerinde yazan klavye kahramanlarının nasıl çarpık bir düşünce yapısıyla hareket ettiklerini anlayabiliriz. 

Benim bundan sonra ki beklentim bu sözleriyle tüm Türk ve Kürtlerin kardeşliğini dinamitleyen kadının adil bir şekilde söylediklerinden ötürü mahkeme tarafından cezalandırılmasıdır. Tüm Türklerin ve Kürtlerin gönlü ancak bu şekilde alınabilir bence.

 
Toplam blog
: 14
: 2345
Kayıt tarihi
: 11.11.10
 
 

Selam arkadaşlar, 1978 doğumluyum. Düşünmeyi ve düşündüklerimi kelimelere dökmeyi seviyorum. Mill..