Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Futbol
 

Varageleye bağladım!

Futbolda keyifli bir yıl geçiriyorum!

Mesela, dün Fenerbahçe lider oldu, değmeyin keyfime; bugün Trabzon galip gelir de liderliği devralırsa keyfim beyde yok!

Yani süper Ligi varageleye bağladım!

Gelen Ağam, giden Paşam!

Fenerle Trabzon’un kendi aralarındaki maçlarında politik davranıyorum!

“Ahmet lan, yenildik anasını satayım!” Trabzonluysa arayan!

“ Vay yavşaklar! Hakem yaktı bizi hocam! Ama bunun rövanşı var!” Derim!

Fenerli müjdeyi verir!

“ Ahmet, gördün mü Aleksi? Abi futbolcu be!”

“ Görmem mi? Dört köşeyim şu an!”

Fener yenildiyse bunun tersi olur!

Bu yıl böyle!

Her yıl da böyle olacak!

Varageleye bağladım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..