Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '22

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Varsa Işık Olurum Âşık

Vurgun yediğim zamanlarda bile bana gülümsüyor mu diye gözlerine baktım, aşk satın alınmaz.

Tek taraflı aşk psikopatlık “Seviyorsam alırım!”

Hatta bu durumdaki ısrar taciz, tecavüz.

“Ama Korkut senin sevdiğin seni sevmiyor ki; iki gönlün bir olması piyangodaki büyük ikramiye gibi, sen onu seviyorsun o başkasını”

Vazgeçmek zor biliyorum. Karlı bir kış günü Erzurum’da iri yarı bir kıza laf attım. Anında iki seksen uzandım. Evlendikten sonra bu beni döver deyip arkama bakmadan gittim.

Böyle şeyler uydurun.

Hatta ben öyle ayran gönüllüyüm ki her gülümseyene âşık oluyorum; Ankara Çankaya’da böyle gülümseyen bir hatuna bana gülümsedin çıkalım dedim. “Pantolonunun önü açık ona gülüyorum salak”

Demek ki her size gülümseyene de âşık olunmuyormuş.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..