Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Ve benim köyüm...

Ve benim köyüm...
 

Gurbette olmuşsan çorak tarlaGönlünü sır ile sırlaSevgini sar da saklaGün gelir toprağın


Beyazlara bürünmüş benim köyüm,

Baktığımda gelinliği hatırlatır bana,

Kayısı ağaçlarının beyaz çiçekleri ,

Sevgilimin hatıralarını hatırlatır bana...

***

Gelincikler sarmış tarlaları,

Nergisler nevruzlar dolmuş ,

Huşuya durmuş dervişe dönmüş,

sevgilimin göz bebeği olmuş benim köyüm...

***

Çıplak ayaklarımla toprağında gezerken,

Yağmurunda sırılsıklam ıslanırken,

Kokusunu içime çekip bırakmazken,

Bir garip düş olmuş benim köyüm...

***

Sularından kana kana içerken,

Meyvelerinden yemişlerinden yerken,

İnsanlarıyla sohbet ederken,

Bir yaban da kalmış benim köyüm...

***

Düğünleriyle hep beraber mutlu olurken,

Hüzünleriyle hep beraber matem tutarken,

Sevinçlerinde hep beraber coşup eğlenirken,

Bir gariban olmuş benim köyüm...

***

Yükseklerinde şahinler uçarken,

Dağlarında keklikler öterken,

Çeşmelerinde sular coşarken,

Virane olmuş benim köyüm...

***

Durul da sus deli gönlüm,

Kimin kaldı köyünde,

Bir garip anan vardı,

Bir garip baban kaldı,

Gönlüne yazda sus deli gönül...

***

Gurbette olmuşsan çorak tarla;

Gönlünü sır ile sırla,

Sevgini sar da sakla,

Gün gelir toprağında,

Uzanırsın sonsuzluğa...

***

Ne anladım bu alemi,

Ne anladı alem beni.

Bulamadım gurbet elde bir dost eli,

Uzat da elini dosta gidelim...

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..