Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Vedat Sakman'ı dinlerken

Vedat Sakman'ı dinlerken
 

Çıkı çıkı çıkıııı!...


Işığımı kapattım.

Işığımı açtım.

Gitar çağırdı, peşinden gittim. Neler konuştuk? Geceler gündüz olmak istiyordu, sustuk. Kim kimin yüzünü unuttu?

Bizim kokumuzu sordum. Hatırlamak istiyor muyum o şarkının sözlerini yüzünde?

Vedalarımı yakaladım kuytuda. Elvedalarımı kovaladım. Geç kalmadım! Dedemin derdi ben miydim? Büyüdüm mü? Ayak bastığım yerlerden laleler mi fışkırdı? Ağladığım rüyalar yaşam kadar komik miydi? Bir başka sefere....

Yer yoksa ruhunda?

Kendimde tepiniyorum. Zuhal Olcay, Leman Sam, Hümeyra oradaydı. Oraya doğru....Söylüyorum, gece uzuyor, uzanıyorum aşkla, ama AŞK'la, eski günlerdeki gibi, yepyeni gün, ben; hoş buldum!

Meğer meselenin özü buymuş.

Anladım. Bol bol yanıldım. Yanılgılarımda topladım beni. Lütfen dinle beni, dinle ve duy ve sakına anlama!

1. Not: Bu gece, gece beni duyuyor; heyecanlandım; öyle ki sonramdan korkuyorum.

2. Not:

Dinlerken,

dinlenenlerden değilim ben,

yorulurum,

iyi yorulurum,

yorgunum seni dinlerken.

Vedat Sakman,

şarkılarınla örtüyorum üstümü,

terliyorum,

soyunup tınılarında üşüyorum,

seviyorum,

olduğum kadar.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..